Går Emma i din klass?
Forum > Quidditchplanen > Går Emma i din klass?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Flismos
Elev |
Nej
Fredrik? ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 19 jul, 2014 23:59 |
|
Boba
Elev |
Nej.
Elisabet/Elisabeth/Elizabeth? 20 jul, 2014 00:00 |
|
Flismos
Elev |
Många stavningar där xD
men nej! Robert ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 20 jul, 2014 00:01 |
|
Boba
Elev |
Nej.
Adam? 20 jul, 2014 00:03 |
|
Flismos
Elev |
Nej
Sebastian? ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 20 jul, 2014 00:05 |
|
Boba
Elev |
Nej.
Lovisa? 20 jul, 2014 00:06 |
|
Flismos
Elev |
Ja!
Isabella ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 20 jul, 2014 00:07 |
|
Boba
Elev |
Nej.
Simon? 20 jul, 2014 00:09 |
|
Flismos
Elev |
Nej, bara min SO lärare
Moa ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 20 jul, 2014 00:10 |
|
Boba
Elev |
Nej.
Nelli/Nellie/Nelly? 20 jul, 2014 00:11 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen