@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag måste vara nära att bli galen.. ;s Då är vi två. Haha. Välkommen till galenskaps klubben. 8 jan, 2012 15:17 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad jag ska göra på bussen hem: - Nörda någon Tintin-film (Ev. Golden Fleece om jag kan se texten) - Dricka saft ♥ - Sitta skönt så jag slipper bli åksjuk - Tugga tuggummi Något mer man kan göra på en buss i ca. en timme? Du ska lyssna igenom One Directions låtar ^^ ![]()
8 jan, 2012 15:26 |
|
mine
Elev |
8 jan, 2012 15:28 |
|
Alice...
Elev |
8 jan, 2012 15:29 |
|
mine
Elev |
8 jan, 2012 15:37 |
|
si_tonks
Elev |
8 jan, 2012 15:41 |
|
Alice...
Elev |
8 jan, 2012 15:44 |
|
mine
Elev |
8 jan, 2012 15:45 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag missbrukar den här just nu .___. Haha det gjorde jag med när jag hittade den på en av skivorna jag lånat av min syster. Repeat + högsta volym i en vecka ♥ Och ett Fangirl leende när Hans Awesomeness börjar sjunga. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 8 jan, 2012 15:59
Detta inlägg ändrades senast 2012-01- 8 kl. 16:19
|
|
Borttagen
|
^ du menar, Hans Awesomeness, right? (;
Och ja, den är så underbart fin ♥ Och hans röst *-* 8 jan, 2012 16:00 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen