Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
18 aug, 2012 21:50 |
|
Seriously
Elev |
Har precis tittat på Sex and the city 2, och ska snart gå och lägga mig. Är riktigt trött.
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 18 aug, 2012 21:54 |
|
Irah
Elev |
18 aug, 2012 21:56 |
|
Borttagen
|
hjälp! det här är min sista filmkväll på sommarlovet och jag kan inte bestämma mellan Harry Potter och Vampyrer suger. förslag?
18 aug, 2012 21:57 |
|
Luna Chang
Elev |
Ser på glee♥
Hej 18 aug, 2012 21:59 |
|
A.k
Elev |
God natt! Sov gott!
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 18 aug, 2012 22:08 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: hjälp! det här är min sista filmkväll på sommarlovet och jag kan inte bestämma mellan Harry Potter och Vampyrer suger. förslag? Well. Alltid Harry Potter. I alla frågor och sen kan det vara för att jag tycker att Vampyrer Suger... Suger. Tycker alla parodifilmer suger. Alla kategorier
18 aug, 2012 22:09 |
|
Frivolt
Elev |
Ser på en film! ^_^ Och önskar att en viss person kunde höra mina tankar och skicka mig ett välbehövligt sms!! D:
18 aug, 2012 22:11 |
|
Ginny00
Elev |
Har nu gjort klart Pottermässabidraget
18 aug, 2012 22:12 |
|
Obliviate_
Elev |
Fördel med att vara min pojkvän; Man får all sin tvätt tvättad och vikt.
Nackdel med att vara min pojkvän; Man måste lyssna på när jag går runt och sjunger "21 liten kisse on the wall, 21 liten kisseeeeeee" medans jag utför ovan nämnda uppgift. hm. 18 aug, 2012 22:16 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen