Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LucyMalfoy
Elev |
hejsan / LucyMalfoy och Supersökaren
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 18 aug, 2012 19:36 |
|
themarauder
Lärare |
Ginny00: Duscha är överskattat! =D Sitt här och var social och titta på tvserier.
mr.potter: Lycka till! =D =) - just like themarauder 18 aug, 2012 19:36 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av themarauder: Ginny00: Duscha är överskattat! =D Sitt här och var social och titta på tvserier. Låter som en bättre plan. Jag ska leta upp Glee, tror jag. 18 aug, 2012 19:40 |
|
themarauder
Lärare |
Ginny00: Låter som en plan!! =) Förutom det där med Glee - det är inte riktigt min grej, hehe..
=) - just like themarauder 18 aug, 2012 19:41 |
|
Ginny00
Elev |
themarauder - jag har av någon anledning lyssnat på själva musiken i evigheter, utan att veta någonting om programmet. Så nu har jag kollat.. ett avsnitt..
18 aug, 2012 19:46 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Ginny00: themarauder - jag har av någon anledning lyssnat på själva musiken i evigheter, utan att veta någonting om programmet. Så nu har jag kollat.. ett avsnitt.. Haha - jag är lite anti musiken xD Mest för att jag tycker att allt låter så himla "übersött". Jag vill ha lite mer edge xD Men man får tycka precis hur man vill =D =) - just like themarauder 18 aug, 2012 19:49 |
|
evut
Elev |
Jag kommer nog vid 21-22 tiden om det är ok. Fast på ett villkor, ni måste tvinga mig att stänga av datorn senast tio i tolv. h3h3
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
18 aug, 2012 19:52 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av evut: Jag kommer nog vid 21-22 tiden om det är ok. Fast på ett villkor, ni måste tvinga mig att stänga av datorn senast tio i tolv. h3h3 Jag lovar! (hehehe... fast löften är så frestande bryta) =) - just like themarauder 18 aug, 2012 20:04 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Vad gör ni?
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 18 aug, 2012 20:31 |
|
Obliviate_
Elev |
^
Inget just nu. Ni andra då? ^^ 18 aug, 2012 21:48 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen