Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1414 1415 1416 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
LucyMalfoy
Elev

Avatar


hejsan / LucyMalfoy och Supersökaren

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

18 aug, 2012 19:36

themarauder
Lärare

Avatar


Ginny00: Duscha är överskattat! =D Sitt här och var social och titta på tvserier.

mr.potter: Lycka till! =D

=) - just like themarauder

18 aug, 2012 19:36

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Ginny00: Duscha är överskattat! =D Sitt här och var social och titta på tvserier.

Låter som en bättre plan. Jag ska leta upp Glee, tror jag.

18 aug, 2012 19:40

themarauder
Lärare

Avatar


Ginny00: Låter som en plan!! =) Förutom det där med Glee - det är inte riktigt min grej, hehe..

=) - just like themarauder

18 aug, 2012 19:41

Ginny00
Elev

Avatar


themarauder - jag har av någon anledning lyssnat på själva musiken i evigheter, utan att veta någonting om programmet. Så nu har jag kollat.. ett avsnitt..

18 aug, 2012 19:46

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Ginny00:
themarauder - jag har av någon anledning lyssnat på själva musiken i evigheter, utan att veta någonting om programmet. Så nu har jag kollat.. ett avsnitt..

Haha - jag är lite anti musiken xD Mest för att jag tycker att allt låter så himla "übersött". Jag vill ha lite mer edge xD

Men man får tycka precis hur man vill =D

=) - just like themarauder

18 aug, 2012 19:49

evut
Elev

Avatar


Jag kommer nog vid 21-22 tiden om det är ok. Fast på ett villkor, ni måste tvinga mig att stänga av datorn senast tio i tolv. h3h3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi1196.photobucket.com%2Falbums%2Faa411%2Ftudorrose4456%2Fcelebrateharrypotternm.gif http://acciophoenixwand.tumblr.com http://weheartit.com/evutosv WildHawthorn67 @ Pottermore evamatildaa @ instagram http://insta.devote.se

18 aug, 2012 19:52

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av evut:
Jag kommer nog vid 21-22 tiden om det är ok. Fast på ett villkor, ni måste tvinga mig att stänga av datorn senast tio i tolv. h3h3


Jag lovar! (hehehe... fast löften är så frestande bryta)

=) - just like themarauder

18 aug, 2012 20:04

LucyMalfoy
Elev

Avatar


Vad gör ni?

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

18 aug, 2012 20:31

Obliviate_
Elev

Avatar


^

Inget just nu.

Ni andra då? ^^

18 aug, 2012 21:48

1 2 3 ... 1414 1415 1416 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.