Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av HannaPanna: ginnyw123: aaw ♥ Fan för dig, varför måste du vara så bäst?? ♥♥ åhhh, alltså nu vill jag bara träffa dig ännu mer jue !♥ Nu får du allt ta och komma hit så jag får ge dig en stor bamsekram. Jag älskar dig och jag vet att jag har sagt det många gånger innan... men jag älskar dig bara så mycket... ♥ Åh, Hanna, AJJ LOAF YOU DEAR!!♥ Vi måste ses nån gång, vi får bestämma nån dag via uggla eller kik finis! (kan tyvärr inte lägga in nån fin gif eftersom jag är inne från mobilen)♥
10 sep, 2012 21:09 |
|
Savi
Elev |
10 sep, 2012 21:10 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av ginnyw123: Skrivet av HannaPanna: ginnyw123: aaw ♥ Fan för dig, varför måste du vara så bäst?? ♥♥ åhhh, alltså nu vill jag bara träffa dig ännu mer jue !♥ Nu får du allt ta och komma hit så jag får ge dig en stor bamsekram. Jag älskar dig och jag vet att jag har sagt det många gånger innan... men jag älskar dig bara så mycket... ♥ Åh, Hanna, AJJ LOAF YOU DEAR!!♥ Vi måste ses nån gång, vi får bestämma nån dag via uggla eller kik finis! (kan tyvärr inte lägga in nån fin gif eftersom jag är inne från mobilen)♥ AND AJJ LOAF YOU ♥ Ja, det måste vi !♥
10 sep, 2012 21:20 |
|
dillen99
Elev |
Oj men herre min Jesus ofta du tycker så om mig! TAaaaack!!!!! ♥♥-MissFniss ♥♥♥♥♥♥
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 10 sep, 2012 21:22 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av dillen99: Oj men herre min Jesus ofta du tycker så om mig! TAaaaack!!!!! ♥♥-MissFniss ♥♥♥♥♥♥ Varsågod, finisen ♥ Men jag sa bara sanningen
10 sep, 2012 21:23 |
|
Korra
Elev |
Savi - Oh my good... all theese feels :O nu vart jag tårig och allt ♥ tack så galet mycket altså :O ♥
10 sep, 2012 21:28 |
|
Ginny00
Elev |
Nu gör jag sådär som Regulus och ger folket i min profil låtar från min mystiska spotifyplaylist. Tog helt random, på shuffle.
Josefin_Weasley - Rolf av The Swedish Shortsnouts ( Aivilio - The Scientist av Coldplay Cindy - How do you know av Agnes sanna1324567 - Keep Holding On av Glee (♥) Fang - Young Love av Jedward (MEN NEJ LOL WHAT SPOTIFY) AlvaRawenclaw - Sometimes i forget av Agnes Tonks_xD - Yellow av Coldplay sötalillaarasara - Can't be tamed av Miley Cyrus ( Victoire Weasly - Viva la vida av Coldplay Tuggrus - Open up your eyes av Agnes (Men fuck.) MonsterCookie - Vi har en fandom av Swedish shortsnouts och Li(oh, awesome) expelliarmus -Breakeven av The Script HannaPanna - Poker Face (Glee Cast Version) av Glee Cast TonksPihl - Don't stop believin' av Glee Ida S - No Air av Glee M.Potter - Rubik's cube av Athlete Luna02 - Utan dina andetag av Kent KOM IHÅG ATT ALLA BARA ÄR SLUMPADE -och där orkade jag inte mer- Oj vad Spotify vill para ihop mig med människor för övrigt. Fang, Tuggrus, Ida S och Luna02. 10 sep, 2012 21:34 |
|
Borttagen
|
10 sep, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
Ginny00: Haha vad kul grej, måste lyssna på min nu xD
Tack tack! 10 sep, 2012 21:50 |
|
Lisa Granger
Elev |
Tack så hämst mycket
11 sep, 2012 14:16 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen