Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska komma med på topplistan För vad? Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 18 aug, 2012 00:51 |
|
Borttagen
|
Snape xD 18 aug, 2012 00:53 |
|
themarauder
Lärare |
18 aug, 2012 18:54 |
|
Ginny00
Elev |
Skriveri, om jag orkar börja. 18 aug, 2012 19:18 |
|
Borttagen
|
^
^ God kväll! Mina systrar ska komma och hälsa på. De bor inte hemma och min ena ska åka till Hawii och plugga i några månader och den andra ska på semester till USA i tre veckor så det är typ värsta hejdået xD okej ni kanske inte bryr er men whatever... Vad har du själv för planer? 18 aug, 2012 19:19 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: ^ ^ God kväll! Mina systrar ska komma och hälsa på. De bor inte hemma och min ena ska åka till Hawii och plugga i några månader och den andra ska på semester till USA i tre veckor så det är typ värsta hejdået xD okej ni kanske inte bryr er men whatever... Vad har du själv för planer? Haha och jag som tkr det är jobbigt att säga hejdå till mina söta små systerdöttrar som bor 8 km ifrån!! Passa på att va med dem nu =D =) - just like themarauder 18 aug, 2012 19:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: ^ ^ God kväll! Mina systrar ska komma och hälsa på. De bor inte hemma och min ena ska åka till Hawii och plugga i några månader och den andra ska på semester till USA i tre veckor så det är typ värsta hejdået xD okej ni kanske inte bryr er men whatever... Vad har du själv för planer? Haha och jag som tkr det är jobbigt att säga hejdå till mina söta små systerdöttrar som bor 8 km ifrån!! Passa på att va med dem nu =D Haha aa, fast de kommer nog vara sura på mig och mina andra syskon... 18 aug, 2012 19:25 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: ^ ^ God kväll! Mina systrar ska komma och hälsa på. De bor inte hemma och min ena ska åka till Hawii och plugga i några månader och den andra ska på semester till USA i tre veckor så det är typ värsta hejdået xD okej ni kanske inte bryr er men whatever... Vad har du själv för planer? Haha och jag som tkr det är jobbigt att säga hejdå till mina söta små systerdöttrar som bor 8 km ifrån!! Passa på att va med dem nu =D Haha aa, fast de kommer nog vara sura på mig och mina andra syskon... Hahah!! =D Det finns en anledning till att spam är mot reglerna på mugglis =) För att det inte uppskattas!! Haha, nej jag skojade bara. Hoppas att de inte är för sura!! =) =) - just like themarauder 18 aug, 2012 19:31 |
|
Ginny00
Elev |
Jag borde duscha. MEN JAG ORKAR INTE FLYTTA MIG FRÅN STOLEN.
18 aug, 2012 19:33 |
|
Borttagen
|
themarauder: Haha xD
Nu kommer de, nu är dödsdomen här! 18 aug, 2012 19:34 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen