Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Seechan Ja
[user] Elihhn[/user] Taaack 10 sep, 2012 20:35 |
|
MissWentz
Elev |
Jag vill ge lite komplimanger till otroligt bra ff författare:
Ellie lovegood Ida S J-star Black Victoire Weasly Och några du-vet-vadare: Tonks_xD Goizan Ginny Weasley99 t i l d a ![]()
10 sep, 2012 20:38
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-10 kl. 20:42
|
|
Ellociraptor
Elev |
Secchan Näe, men åh! Nu känner jag mig hedrad.
Och oavsett vad folk säger, så bits jag inte, så släng iväg en uggla någon gång. 10 sep, 2012 20:39 |
|
Victoire Weasly
Elev |
10 sep, 2012 20:41 |
|
Fang
Elev |
Elihhn: Tack!
10 sep, 2012 20:45 |
|
Ida S
Lärare |
Elihhn och MissWentz - tack sötisar, ni är så fabulous ♥
"we live together, and harry does all the cooking." 10 sep, 2012 20:52 |
|
ginnyw123
Elev |
HannaPanna: Jag blir nästan tårögd nu.
Jag älskar henne så förfärligt mycket, men jag är osäker på om hon älskar mig... Klart att jag älskar dig gmn! Hur i all världen kan du vara osäker på det???♥ Jag vill hemskt gärna träffa dig någon dag också, du betyder så mycket för mig! Du kommer aldrig ångra dagen du skickade en uggla, och det var en väldigt bra dag. Du är så gullig, snäll, rolig och allt det där Hanna! ♥
10 sep, 2012 20:56 |
|
t i l d a
Elev |
10 sep, 2012 21:01 |
|
HannaPanna
Elev |
ginnyw123: aaw ♥
Fan för dig, varför måste du vara så bäst?? ♥♥ åhhh, alltså nu vill jag bara träffa dig ännu mer jue !♥ Nu får du allt ta och komma hit så jag får ge dig en stor bamsekram. Jag älskar dig och jag vet att jag har sagt det många gånger innan... men jag älskar dig bara så mycket... ♥ ![]() ![]()
10 sep, 2012 21:06 |
|
Lucy och Rose
Elev |
10 sep, 2012 21:07 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen