The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Winny Geasley
Elev |
Nån som vill lyssna på min klass i Vi i femman nu på tisdag?
Om ni bor i Jämtland kan ni lyssna på P4. Om ni inte gör det kan ni gå in på sverigesradio.se och lyssna. Min skola heter Vidarskolan. 13 jan, 2013 20:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: Nån som vill lyssna på min klass i Vi i femman nu på tisdag? Om ni bor i Jämtland kan ni lyssna på P4. Om ni inte gör det kan ni gå in på sverigesradio.se och lyssna. Min skola heter Vidarskolan. Cool, ska lyssna! 13 jan, 2013 21:23 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Super^^!!Skrivet av Winny Geasley: Nån som vill lyssna på min klass i Vi i femman nu på tisdag? Om ni bor i Jämtland kan ni lyssna på P4. Om ni inte gör det kan ni gå in på sverigesradio.se och lyssna. Min skola heter Vidarskolan. Cool, ska lyssna! 13 jan, 2013 21:26 |
|
Spiderpig
Elev |
~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 14 jan, 2013 07:50 |
|
Little J
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av Little J: Skrivet av Lills: Skrivet av Little J: Och hur går det då?? Haha, hittade ingen... Jaha... Synd... Vad ska du nu läsa då?? Har 4 böcker på gång så de är chill. xD och ändå skulle du hitta en till bok?? :O Vad flummas nu då? ![]()
14 jan, 2013 14:00 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Little J: Skrivet av Lills: Skrivet av Little J: Skrivet av Lills: Skrivet av Little J: Och hur går det då?? Haha, hittade ingen... Jaha... Synd... Vad ska du nu läsa då?? Har 4 böcker på gång så de är chill. xD och ändå skulle du hitta en till bok?? :O Vad flummas nu då? Men jag sku bar kolla om de fanns nå bra böcker Nu flummas det musik. Dd? ![]()
14 jan, 2013 14:31 |
|
Little J
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av Little J: Skrivet av Lills: Skrivet av Little J: Skrivet av Lills: Skrivet av Little J: Och hur går det då?? Haha, hittade ingen... Jaha... Synd... Vad ska du nu läsa då?? Har 4 böcker på gång så de är chill. xD och ändå skulle du hitta en till bok?? :O Vad flummas nu då? Men jag sku bar kolla om de fanns nå bra böcker Nu flummas det musik. Dd? Ok! 8D Tänkte se om jag hittar Jonkes surfplatta så att jag kan spela... annors får jag väl bara spela på nintendon! ![]()
14 jan, 2013 14:33 |
|
Lills
Elev |
14 jan, 2013 14:35 |
|
Little J
Elev |
För att den int hadd ladda! ![]()
14 jan, 2013 14:38 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Little J: För att den int hadd ladda! Men varför laddar du inga den då? ![]()
14 jan, 2013 14:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen