@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Clara Darkin
Elev |
Skrivet av Hp Luna: Du kanske inte alltid borde ta andras erbjudanden... Det var jag som frågade inte du... Ja men jag har flera pygmépuffar, jag kan sälja till er båda. ![]()
3 mar, 2013 11:08 |
|
Hp Luna
Elev |
Skrivet av Clara Darkin: Skrivet av Hp Luna: Du kanske inte alltid borde ta andras erbjudanden... Det var jag som frågade inte du... Ja men jag har flera pygmépuffar, jag kan sälja till er båda. Tja.. asså jag frågade för rätt länge sen och då hade jag ingen men nu har jag det såå... ehh.. 80? Min tumblr
3 mar, 2013 11:09 |
|
Clara Darkin
Elev |
Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Clara Darkin: Skrivet av Hp Luna: Du kanske inte alltid borde ta andras erbjudanden... Det var jag som frågade inte du... Ja men jag har flera pygmépuffar, jag kan sälja till er båda. Tja.. asså jag frågade för rätt länge sen och då hade jag ingen men nu har jag det såå... ehh.. 80? Sry, tänker mig mer 250 och uppåt. ![]()
3 mar, 2013 11:11 |
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av Clara Darkin: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Clara Darkin: Skrivet av Hp Luna: Du kanske inte alltid borde ta andras erbjudanden... Det var jag som frågade inte du... Ja men jag har flera pygmépuffar, jag kan sälja till er båda. Tja.. asså jag frågade för rätt länge sen och då hade jag ingen men nu har jag det såå... ehh.. 80? Sry, tänker mig mer 250 och uppåt. Inte för att typ vara taskig mot ditt bud men du kmr int få 250 när det finns så många ;D 3 mar, 2013 11:14 |
|
Hp Luna
Elev |
Skrivet av Clara Darkin: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Clara Darkin: Skrivet av Hp Luna: Du kanske inte alltid borde ta andras erbjudanden... Det var jag som frågade inte du... Ja men jag har flera pygmépuffar, jag kan sälja till er båda. Tja.. asså jag frågade för rätt länge sen och då hade jag ingen men nu har jag det såå... ehh.. 80? Sry, tänker mig mer 250 och uppåt. Okej, då nej tack men tack ändå Min tumblr
3 mar, 2013 11:15 |
|
Clara Darkin
Elev |
Skrivet av Lolly0101: Skrivet av Clara Darkin: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Clara Darkin: Skrivet av Hp Luna: Du kanske inte alltid borde ta andras erbjudanden... Det var jag som frågade inte du... Ja men jag har flera pygmépuffar, jag kan sälja till er båda. Tja.. asså jag frågade för rätt länge sen och då hade jag ingen men nu har jag det såå... ehh.. 80? Sry, tänker mig mer 250 och uppåt. Inte för att typ vara taskig mot ditt bud men du kmr int få 250 när det finns så många ;D Okej, kanske inte, haha, från 100 då? ![]()
3 mar, 2013 11:16 |
|
Hp Luna
Elev |
Skrivet av Clara Darkin: Skrivet av Lolly0101: Skrivet av Clara Darkin: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Clara Darkin: Skrivet av Hp Luna: Du kanske inte alltid borde ta andras erbjudanden... Det var jag som frågade inte du... Ja men jag har flera pygmépuffar, jag kan sälja till er båda. Tja.. asså jag frågade för rätt länge sen och då hade jag ingen men nu har jag det såå... ehh.. 80? Sry, tänker mig mer 250 och uppåt. Inte för att typ vara taskig mot ditt bud men du kmr int få 250 när det finns så många ;D Okej, kanske inte, haha, från 100 då? Det är bättre pris Men nej tack Min tumblr
3 mar, 2013 11:18 |
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av Clara Darkin: Skrivet av Lolly0101: Skrivet av Clara Darkin: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Clara Darkin: Skrivet av Hp Luna: Du kanske inte alltid borde ta andras erbjudanden... Det var jag som frågade inte du... Ja men jag har flera pygmépuffar, jag kan sälja till er båda. Tja.. asså jag frågade för rätt länge sen och då hade jag ingen men nu har jag det såå... ehh.. 80? Sry, tänker mig mer 250 och uppåt. Inte för att typ vara taskig mot ditt bud men du kmr int få 250 när det finns så många ;D Okej, kanske inte, haha, från 100 då? Tänker ej betala så mkt då jag har en som säljer för 60 . 3 mar, 2013 11:18 |
|
Clara Darkin
Elev |
Skrivet av Lolly0101: Skrivet av Clara Darkin: Skrivet av Lolly0101: Skrivet av Clara Darkin: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Clara Darkin: Skrivet av Hp Luna: Du kanske inte alltid borde ta andras erbjudanden... Det var jag som frågade inte du... Ja men jag har flera pygmépuffar, jag kan sälja till er båda. Tja.. asså jag frågade för rätt länge sen och då hade jag ingen men nu har jag det såå... ehh.. 80? Sry, tänker mig mer 250 och uppåt. Inte för att typ vara taskig mot ditt bud men du kmr int få 250 när det finns så många ;D Okej, kanske inte, haha, från 100 då? Tänker ej betala så mkt då jag har en som säljer för 60 . Okej det gör inget. ![]()
3 mar, 2013 11:19 |
|
TacosPanda
Elev |
3 mar, 2013 14:22 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen