Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Secchan åh
Men jag är i Malmö/Lund området ganska ofta ändå. Vi får ta och träffas någon gång tycker jag!
10 sep, 2012 19:01 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
10 sep, 2012 19:09 |
|
Whya
Elev |
10 sep, 2012 19:55 |
|
hyperion
Elev |
10 sep, 2012 20:00 |
|
childhoodlight
Elev |
10 sep, 2012 20:23 |
|
Borttagen
|
10 sep, 2012 20:26 |
|
Borttagen
|
KOMPLIMANGER TILL:
_SanD_ Ida S Fang Nessilini Knizzlare Katla MoonlightDreams scarhead Ellie Lovegood Filifjonkan Majis och Ugglan Hedwig Ni är awesome och ja.. Awesome helt enkelt. 10 sep, 2012 20:34 |
|
HannaPanna
Elev |
Jag bara måste ge en komplimang till en helt underbar tjej här på mugglis.
Hon är helt sjukt otrolig och hon betyder... allt för mig. Det går inte att beskriva henne med ord. Hon är bara för fantastisk, gullig, snäll, vacker, rolig och allt det där andra bra man kan bli. Jag älskar henne så förfärligt mycket, men jag är osäker på om hon älskar mig... Hon är värd mer än en komplimang men... Det finns så mycket fina saker man skulle kunna göra för denna fina människa, det finns så mycket att välja mellan. Och jag hoppas verkligen att vi kan träffas en vacker dag, det skulle nog vara en av mitt livs bästa dagar. Att få träffa en så fantastiskt underbar person som jag älskar så mycket. Jag ångrar ABSOLUT inte att jag skickade en uggla till dig, och det kommer jag aldrig ångra heller. Ja, ginnyw123, det är dig jag pratar om ♥ Puss och kram på dig sötnos ♥ Älskar dig gmn ♥♥ ![]()
10 sep, 2012 20:34
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-10 kl. 20:35
|
|
Majis
Elev |
Elihhn: Oh! TACK DU!!!!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 10 sep, 2012 20:34 |
|
_SanD_
Elev |
10 sep, 2012 20:35 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen