@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av hockey macke: säljer en nimbus2000 för 35g Taget! Måste bara tjäna pengar, Ugglas dig när jag har råd! 3 mar, 2013 10:04 |
|
hockey macke
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av hockey macke: säljer en nimbus2000 för 35g Taget! Måste bara tjäna pengar, Ugglas dig när jag har råd! visst................hur lång tid tror du det tar food before poeple 3 mar, 2013 10:05 |
|
Hp Luna
Elev |
Skrivet av Marsvinsälskaren!: Är det okej med 50 galleoner Hp Luna Vill någon sälja drakmat till mig? Jag vet att det ser lite konstigt ut men I paden krånglar Njaa... Okej då.. Min tumblr
3 mar, 2013 10:09 |
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av hockey macke: säljer en nimbus2000 för 35g Taget ! Betalar på momangen 3 mar, 2013 10:57 |
|
Clara Darkin
Elev |
3 mar, 2013 10:58 |
|
Lolly0101
Elev |
ca 60 ? 3 mar, 2013 11:01 |
|
Clara Darkin
Elev |
60 är alldeles för lite, tyvärr. ![]()
3 mar, 2013 11:03 |
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av Clara Darkin: 60 är alldeles för lite, tyvärr. Hur mycket är ett bra pris för dig ? En Kvast ? 3 mar, 2013 11:04 |
|
Clara Darkin
Elev |
Skrivet av Lolly0101: Skrivet av Clara Darkin: 60 är alldeles för lite, tyvärr. Hur mycket är ett bra pris för dig ? En Kvast ? Tja, jag skulle väl ta 250 och uppåt. ![]()
3 mar, 2013 11:05 |
|
Hp Luna
Elev |
Du kanske inte alltid borde ta andras erbjudanden... Det var jag som frågade inte du... Min tumblr
3 mar, 2013 11:07 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen