Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Oh shit! Satt och läste i min säng förut och jag tippade typ på att klockan var 17.00, hur kan man ha så fel?
Och nej jag kollade inte på hur ljust det var ute, var lite inne i min bok xD 15 aug, 2012 22:27 |
|
Obliviate_
Elev |
tips på bra låtar? ;o
15 aug, 2012 22:28 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Har köpt en massa drakmat, drakgodis och ett drakägg nu blir drakarna glada ♥ Nu ska jag läsa lite i min bok och sen ska jag sova
![]()
15 aug, 2012 22:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: tips på bra låtar? ;o Drunk- Ed sheeran What if- Coldplay Holding on and letting go- Ross Copperman Skinny love- Birdy Lost- Coldplay Ifall du har min musik smak så testa detta 15 aug, 2012 22:33 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Seriously: Skrivet av Borttagen: Jag är tyo sjuk, jag ha ront i halsen, och ont i magen. Och jag saknar Emma♥ Okej hon gick för max 10 minuter sedan men jag saknar henne ändå :c Krya på dig! Tack! Vad gör du själv? Blev precis färdig med en presentation som jag ska hålla på skolan på fredag. Puh! Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 15 aug, 2012 23:27 |
|
Borttagen
|
Är någon vaken här?
16 aug, 2012 02:48 |
|
Borttagen
|
Oh gosh. Min bror skrämde just livet ur mig. Klocksn är 03 och jag gick ner för tt gå på toa och när jag kommer upp igen står han där och skrämmer mig.
Jag bara: "Jag blev inte sååå rädd." "Jag har aldrig hört dig skrika så." Hoppas bara jag inte väckte hela huset, hehe. x3 16 aug, 2012 03:01 |
|
Borttagen
|
sååååååååååå, hur känns det att sommarlovet snart är slut? jag kan iaf säga att det ska bli kul att träffa kompisar igen och alla nya elever i min klass, men jag längtar INTE till allt jobb
16 aug, 2012 23:31 |
|
evut
Elev |
Hola!
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
16 aug, 2012 23:46 |
|
Caius
Elev |
Yey, har precis bokat biljett till Kawaiicon nu. Då var jag halvvägs dit också, bara tågresan kvar att boka och sedan meddela mina vänner som bor uppe i Sundsvall att jag kommer på besök nästa vecka.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 16 aug, 2012 23:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen