Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
10 sep, 2012 18:16 |
|
DarkBells
Elev |
Nu avslutar vi denna diskussion eftersom vi båda vet att du är snällast. Punkt.
10 sep, 2012 18:17 |
|
Borttagen
|
Savi: Kommer ihåg första gången du kontaktade mig och bad om hjälp med japanska
Kintsugi: Du har lyckats göra mig mer avundsjuk än någon annan det senaste året när du åkte med Götheborg och visade alla bilderna på Fejan. Du syns mycket på mugglis och dina inlägg gör mig alltid glad. Stannar alltid upp och läser om jag ser att du skrivit något för det brukar alltid vara värt det Yvja: Tröttnar aldrig på att prata med dig och du är så himla cool i mina ögon. Lite som en storasyster ^^; MizzNina: Trevlig tjej som alltid skriver sådant som är värt att läsa. Jag ser dig ofta i forumen och blir alltid glad när du framför din åsikt. Keep going Greenbloodyrose: Har väl mest snackat med dig i Japan/manga-tråden. Men det är alltid lika roligt och intressant. Alltid kul att hitta någon med liknande intressen som en själv. EmahS: Fellow skåning. Synd att vi inte kunde ses på Malmöfestivalen, men det kommer fler tillfällen Isabelle Silvercloud: Har inte sett dig på länge, vilket jag tycker är synd. Min fellow gamer och k-pop-lyssnare Nessilini: Lär nog inte bli så många fler fikatillfällen nu när du flyttat Ellociraptor: Har inte pratat mcyket med dig ännu, men du slår mig som en stark tjej som står för vad hon tycker och med många (bra) åsikter. Det gillar jag LtCmdrJimmy: Blev väldigt glad när du kände igen H!P-tjejerna och har velat prata mer med dig om det sen dess, men aldrig riktigt funnit tiden när du varit online. Men att ha en svensk person att nörda H!P låter riktigt nice i mina öron Fairydust: Precis som många andra jag skrivit till här slår du mig som en tjej med många (bra) åsikter och jag stannar gärna upp och läser när jag ser att du skrivit något. Jag har uppfattat att vi har en del gemensamt och du är en riktigt cool och stark tjej i mina ögon Cave Trouble: En person som jag har stor respekt för och som jag ser som grymt modig och stark. You rock! Meglio: Får se till och lära känna dig lite bättre någon gång för du verkar vara en grymt cool tjej (Y) kinshaw, Maharajah, Margaret, Ajnos Mörtsgreb: Har inte pratat så mycket sen Potterpartyt vilket jag tycker är synd. Hade gärna haft mer kontakt med er allihop Några andra som gör Mugglis för mig och vars namn dyker upp i mitt huvud när jag tänker på Mugglis: childhoodlight, accioron, InspiredPsycho, hyperion, Prue, Minidjuret, Tomi, ikka, Lingonbean, Solkatten, expelliarmus, Katla. Ni är alla grymma! 10 sep, 2012 18:19 |
|
Minidjuret
Elev |
secchan Tack du ♥ Det samma ^^
10 sep, 2012 18:21 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
10 sep, 2012 18:22 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Secchan: Ohhmyyy! Du får komma på arbetshelg i höst/vinter (sena delen av oktober) och i slutet av november. ^__^ och tack för alla fina ord! Du är grym och skriver otroligt bra. ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 sep, 2012 18:32 |
|
MizzNina
Elev |
Secchan oj. Tack. You just made my day. ♥
Du är Awesome. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 10 sep, 2012 18:38 |
|
Borttagen
|
10 sep, 2012 18:46
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-10 kl. 18:47
|
|
Miskel
Elev |
10 sep, 2012 18:47 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 sep, 2012 18:57 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen