The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av The-little-Gryff: ^^ Nä, men bor du i Jämtland? För annars blir det svårt att lyssna på den kanalen...Skrivet av Winny Geasley: Skrivet av The-little-Gryff: Vi ska först vara med i radio. På P4, tisdag, kl. 17-18. Våran skola heter Vidarskolan! Det är tisdagen nästa vecka. Skrivet av Winny Geasley: Decimaltal... -.-'. Dumma mattelärare! Jag har redan fullt upp, som reserv i Vi i femman, på tisdag. Decimaltal kan dra och slänga sig ut från ett berg! Jobbar också med det.. Vi i femman!? Vad awesome! Våran klass gjorde det där testet, men vi kom inte med Herregud va coolt! 11 jan, 2013 17:17 |
|
The-little-Gryff
Elev |
Skrivet av Winny Geasley: Skrivet av The-little-Gryff: ^^ Nä, men bor du i Jämtland? För annars blir det svårt att lyssna på den kanalen... Skrivet av Winny Geasley: Skrivet av The-little-Gryff: Vi ska först vara med i radio. På P4, tisdag, kl. 17-18. Våran skola heter Vidarskolan! Det är tisdagen nästa vecka. Skrivet av Winny Geasley: Decimaltal... -.-'. Dumma mattelärare! Jag har redan fullt upp, som reserv i Vi i femman, på tisdag. Decimaltal kan dra och slänga sig ut från ett berg! Jobbar också med det.. Vi i femman!? Vad awesome! Våran klass gjorde det där testet, men vi kom inte med Herregud va coolt! Nopp
11 jan, 2013 20:00 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av The-little-Gryff: *pip* Ja, då får vi se till att komma så långt att vi är med i TV, så att du kan se oss!Skrivet av Winny Geasley: Skrivet av The-little-Gryff: ^^ Nä, men bor du i Jämtland? För annars blir det svårt att lyssna på den kanalen... Skrivet av Winny Geasley: Skrivet av The-little-Gryff: Vi ska först vara med i radio. På P4, tisdag, kl. 17-18. Våran skola heter Vidarskolan! Det är tisdagen nästa vecka. Skrivet av Winny Geasley: Decimaltal... -.-'. Dumma mattelärare! Jag har redan fullt upp, som reserv i Vi i femman, på tisdag. Decimaltal kan dra och slänga sig ut från ett berg! Jobbar också med det.. Vi i femman!? Vad awesome! Våran klass gjorde det där testet, men vi kom inte med Herregud va coolt! Nopp 11 jan, 2013 21:28 |
|
Rut Luna
Elev |
Yaaaaaaay! Gillar du också le Smosh?
Jag är faktiskt död. 12 jan, 2013 10:28 |
|
The-little-Gryff
Elev |
Skrivet av Winny Geasley: Skrivet av The-little-Gryff: *pip* Ja, då får vi se till att komma så långt att vi är med i TV, så att du kan se oss! Skrivet av Winny Geasley: Skrivet av The-little-Gryff: ^^ Nä, men bor du i Jämtland? För annars blir det svårt att lyssna på den kanalen... Skrivet av Winny Geasley: Skrivet av The-little-Gryff: Vi ska först vara med i radio. På P4, tisdag, kl. 17-18. Våran skola heter Vidarskolan! Det är tisdagen nästa vecka. Skrivet av Winny Geasley: Decimaltal... -.-'. Dumma mattelärare! Jag har redan fullt upp, som reserv i Vi i femman, på tisdag. Decimaltal kan dra och slänga sig ut från ett berg! Jobbar också med det.. Vi i femman!? Vad awesome! Våran klass gjorde det där testet, men vi kom inte med Herregud va coolt! Nopp Ja!
12 jan, 2013 10:55 |
|
Spiderpig
Elev |
Vad gör alla?!
Just nu lyssnar jag på: http://www.youtube.com/watch?v=3FPxYDGfniM ~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 12 jan, 2013 11:50 |
|
T3DDY
Elev |
Skrivet av Spiderpig: Vad gör alla?! Just nu lyssnar jag på: http://www.youtube.com/watch?v=3FPxYDGfniM
12 jan, 2013 14:21 |
|
Spiderpig
Elev |
Skrivet av T3DDY: Skrivet av Spiderpig: Vad gör alla?! Just nu lyssnar jag på: http://www.youtube.com/watch?v=3FPxYDGfniM ~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 12 jan, 2013 16:33 |
|
Borttagen
|
12 jan, 2013 17:28 |
|
Ariel
Elev |
Vad flummas?
//Ariel 13 jan, 2013 13:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen