Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1410 1411 1412 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Ont i huvudet, mår illa och känner mig sjukt varm. BUÄÄHH. Vill inte vara sjuk

Någon som kan hjälpa mig med min beslutsångest?
Vill se på ngn mysig tjejfilm eller mysig serie.
Vad ska jag se på?

Krya på dig! Känner typ exakt samma sak, jag orkar inte vara sjuk nu.

Eller hur åhå .. och så har jag för mycket energi i benen pga att jag inte kan bestämm mig för vilken film jag ska se, så att jag inte kan koncentrera mig...

Se Titanic?

15 aug, 2012 22:08

celina
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Ont i huvudet, mår illa och känner mig sjukt varm. BUÄÄHH. Vill inte vara sjuk

Någon som kan hjälpa mig med min beslutsångest?
Vill se på ngn mysig tjejfilm eller mysig serie.
Vad ska jag se på?

se puss in boots, the vow eller the intouchables ser inte så mycker på "tjej"filmer men tror du menade nåt sånt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_luqbw1H83s1qzr7oy.gifInstagram: celinawestberg

15 aug, 2012 22:09

themarauder
Lärare

Avatar


Horn: Titanic är helt klart ett alternativ! =)
celina: Ska googla på dem filmerna!! =)

=) - just like themarauder

15 aug, 2012 22:10

Borttagen

Avatar


Hej guys :3

15 aug, 2012 22:11

Borttagen

Avatar


themarauder
Ja, fast den är sjukt sorglig :c

15 aug, 2012 22:12

celina
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Horn: Titanic är helt klart ett alternativ! =)
celina: Ska googla på dem filmerna!! =)

titanic har ju hela världen redan sett (aa)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_luqbw1H83s1qzr7oy.gifInstagram: celinawestberg

15 aug, 2012 22:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av celina:
Skrivet av themarauder:
Horn: Titanic är helt klart ett alternativ! =)
celina: Ska googla på dem filmerna!! =)

titanic har ju hela världen redan sett (aa)

Jag såg den första gången i påskas xD

15 aug, 2012 22:14

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av celina:
Skrivet av themarauder:
Horn: Titanic är helt klart ett alternativ! =)
celina: Ska googla på dem filmerna!! =)

titanic har ju hela världen redan sett (aa)

Jag såg den första gången i påskas xD

Haha, jag sg den första gången förra sommaren

=) - just like themarauder

15 aug, 2012 22:15

celina
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av celina:
Skrivet av themarauder:
Horn: Titanic är helt klart ett alternativ! =)
celina: Ska googla på dem filmerna!! =)

titanic har ju hela världen redan sett (aa)

Jag såg den första gången i påskas xD

haha jag har försökt att se den 2 gånger men har somnat båda faktiskt:]

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_luqbw1H83s1qzr7oy.gifInstagram: celinawestberg

15 aug, 2012 22:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av celina:
Skrivet av themarauder:
Horn: Titanic är helt klart ett alternativ! =)
celina: Ska googla på dem filmerna!! =)

titanic har ju hela världen redan sett (aa)

Jag såg den första gången i påskas xD

Haha, jag sg den första gången förra sommaren

Trodde att jag såg fel film när tanten var me di början xD

15 aug, 2012 22:16

1 2 3 ... 1410 1411 1412 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.