Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Ont i huvudet, mår illa och känner mig sjukt varm. BUÄÄHH. Vill inte vara sjuk Någon som kan hjälpa mig med min beslutsångest? Vill se på ngn mysig tjejfilm eller mysig serie. Vad ska jag se på? Krya på dig! Känner typ exakt samma sak, jag orkar inte vara sjuk nu. Eller hur Se Titanic? 15 aug, 2012 22:08 |
|
celina
Elev |
Skrivet av themarauder: Ont i huvudet, mår illa och känner mig sjukt varm. BUÄÄHH. Vill inte vara sjuk Någon som kan hjälpa mig med min beslutsångest? Vill se på ngn mysig tjejfilm eller mysig serie. Vad ska jag se på? se puss in boots, the vow eller the intouchables Instagram: celinawestberg
15 aug, 2012 22:09 |
|
themarauder
Lärare |
=) - just like themarauder 15 aug, 2012 22:10 |
|
Borttagen
|
Hej guys :3
15 aug, 2012 22:11 |
|
Borttagen
|
themarauder
Ja, fast den är sjukt sorglig :c 15 aug, 2012 22:12 |
|
celina
Elev |
Skrivet av themarauder: Horn: Titanic är helt klart ett alternativ! =) celina: Ska googla på dem filmerna!! =) titanic har ju hela världen redan sett (aa) Instagram: celinawestberg
15 aug, 2012 22:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av celina: Skrivet av themarauder: Horn: Titanic är helt klart ett alternativ! =) celina: Ska googla på dem filmerna!! =) titanic har ju hela världen redan sett (aa) Jag såg den första gången i påskas xD 15 aug, 2012 22:14 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av celina: Skrivet av themarauder: Horn: Titanic är helt klart ett alternativ! =) celina: Ska googla på dem filmerna!! =) titanic har ju hela världen redan sett (aa) Jag såg den första gången i påskas xD Haha, jag sg den första gången förra sommaren =) - just like themarauder 15 aug, 2012 22:15 |
|
celina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av celina: Skrivet av themarauder: Horn: Titanic är helt klart ett alternativ! =) celina: Ska googla på dem filmerna!! =) titanic har ju hela världen redan sett (aa) Jag såg den första gången i påskas xD haha jag har försökt att se den 2 gånger men har somnat båda faktiskt:] Instagram: celinawestberg
15 aug, 2012 22:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av celina: Skrivet av themarauder: Horn: Titanic är helt klart ett alternativ! =) celina: Ska googla på dem filmerna!! =) titanic har ju hela världen redan sett (aa) Jag såg den första gången i påskas xD Haha, jag sg den första gången förra sommaren Trodde att jag såg fel film när tanten var me di början xD 15 aug, 2012 22:16 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen