Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Regulus
Elev |
10 sep, 2012 17:10 |
|
Savi
Elev |
Kintsugi - Jag vet ärligt talat inte vad jag skulle ha gjort utan dig. Nu har jag tyvärr inte sett dig på ett bra tag men satt och tittade igenom gamla inlägg och sånt från min första tid här och insåg då hur otroligt stöttande du har varit mot mig och andra. Du har gett mig många visa ord och uppmuntran när jag som mest behövde det. Det finns inte allt för många människor på vår jord som bryr sig om folk i som omgivning och här sitter du och stöttar unga i alla dess åldrar på en hemsida där de flesta inte har träffat någon. Du är en så bra förebild för så många och jag känner mig alltid så stolt över att ha, jo men på ett sätt, lärt känna dig, även om det kanske inte varit i person så att säga.
Korra - Det är inte ofta man stöter på rejält starka människor, men här är du. Jag har inte lärt känna dig så jättebra men du är en sjukt galet amazing person som nog har de visaste åsikterna jag sett. Du vågar stå för vad du säger och tycker och, vet inte hur jag ska uttrycka mig, men struntar i vad andra säger, på ett bra sätt. Elley - Har inte sett dig på ett tag nu men du vet hur otroligt grym du är. Du är den där personen som jag alltid undrar om du finns på riktigt. Liksom, finns den där Ellen eller är det bara någon robot? Jag förstår inte hur någon kan vara så awesome. Saknar verkligen dig och vi måste ta och catch up någon gång, är liksom in need of you ibland. Bara att prata om allt och inget det är så otroligt mysigt att jag håller på att bli galen av nostalgi ibland. expelliarmus - Ser upp till dig så sjukt mycket. Stalker dig på Facebook konstant bara för att se hur det går för dig och varje gång försöker jag sätta mig själv in i situationen men kan aldrig klarar jag mig lika bra som du gör. Du är en riktig inspiration för alla på vår planet. Du ger stöd till så många medlemmar och delar med dig om va du tycker och vad du har upplevt för att hjälpa andra. kinshaw - Jag är så lycklig att jag träffade dig i helgen. Nu blev det inte så jättemycket prat eftersom du var lite upptagen med dina awesome smycken, men ändå sjukt kul! Du är så fin och kommer aldrig att glömma dig. Miskel, EmahS & Ginny00 - Ni är typ mina älskade Gleeks. Ni är så otroligt roliga att prata med i tråden och jag har inte upplevt en så stor lycka på ett tag som när jag hittade er galningar. Känner mig verkligen hemma när jag kan diskutera sånt som jag verkligen kan ibland. Ni är så bäst, spelar ingen roll hur olika vi tycker om till exempel Finn, Jesse, Rachel eller Wayde. You'll always be in my New Direction. avifors, accioron, childhoodlight, Ginnyy, PotterHunger, Nessilini, Danzi, ellie lovegood, AlvaRawenclaw, Luna.Lovegood, ikka, Valmo, Puffusurrare, Pygmepuffen, hyperion, Seriously, Twix, Knizzlare & Secchan - Ni är också bara så bra. Ni är några av de som jag verkligen gillar gillar gillar här och när jag tänker på Mugglis är det väl ni som kommer upp i mina tankar. Vet att jag har gett iväg många komplimanger på sistone men känns som om man aldrig kan ge eller få för många. Känns som om man ger komplimanger alldeles för sällen i verkliga livet så när jag bestämde mig för att ändra på det i skolan och så, så tänkte jag att jag lika gärna kan ändra på saker och ting här också. Love you ♥
10 sep, 2012 17:16 |
|
HannaPanna
Elev |
10 sep, 2012 17:22 |
|
Borttagen
|
Savi: ♥ ♥ ♥...
10 sep, 2012 17:27 |
|
mine
Elev |
Tjooo, har gjort en liten bomb pga av att jag inte hade något och göra, och varje person här nere har fått ett citat vid sitt namn , från antingen HG eller HP. Hare gött!
Och komplimang på dig:] Spoiler: Tryck här för att visa! 10 sep, 2012 17:37
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-10 kl. 17:45
|
|
EmahS
Elev |
Savi åh ♥
TACK! ![]() och vet du vad? jag sitter och kollar på TGP nu. första säsongen. Damian ♥ damn vad jag kommer sakna honom i säsong 4. Lova att fangirla honom i tråden med mig ibland? Han får inte glömmas bort!
10 sep, 2012 17:45 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Savi åh ♥ TACK! ![]() och vet du vad? jag sitter och kollar på TGP nu. första säsongen. Damian ♥ damn vad jag kommer sakna honom i säsong 4. Lova att fangirla honom i tråden med mig ibland? Han får inte glömmas bort! :'/ NEVER! DAMIAN IS GONNA LIVE FOREVER!
10 sep, 2012 17:51 |
|
Ginnyy
Elev |
10 sep, 2012 17:55 |
|
Ida S
Lärare |
Savi - Åh menar du det? Herregud, tack, vad fint att få höra! Du är så otroligt snäll och trevlig, och någon jag riktigt, riktigt gärna skulle vilja träffa i verkligheten ♥ fortsätt att vara ditt fantastiska jag, du sprider awesomeness omkring dig och Ravenclaw ska vara glada att ha dig hos sig! Kramar ♥
"we live together, and harry does all the cooking." 10 sep, 2012 18:02 |
|
PotterHunger
Elev |
Savi: Awww ♥ Säger bara detsamma!
Läs min profil för info... 10 sep, 2012 18:02 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen