Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1409 1410 1411 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hej FOLK

15 aug, 2012 21:56

Luna Chang
Elev

Avatar


Hej!!

Hej

15 aug, 2012 21:58

Seriously
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hej FOLK


God kväll! Vad händer?

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

15 aug, 2012 21:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Seriously:
Skrivet av Borttagen:
Hej FOLK


God kväll! Vad händer?

Jag är tyo sjuk, jag ha ront i halsen, och ont i magen.
Och jag saknar Emma♥ Okej hon gick för max 10 minuter sedan men jag saknar henne ändå :c

15 aug, 2012 21:59

Seriously
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Seriously:
Skrivet av Borttagen:
Hej FOLK


God kväll! Vad händer?

Jag är tyo sjuk, jag ha ront i halsen, och ont i magen.
Och jag saknar Emma♥ Okej hon gick för max 10 minuter sedan men jag saknar henne ändå :c


Krya på dig!

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

15 aug, 2012 22:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Seriously:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Seriously:
Skrivet av Borttagen:
Hej FOLK


God kväll! Vad händer?

Jag är tyo sjuk, jag ha ront i halsen, och ont i magen.
Och jag saknar Emma♥ Okej hon gick för max 10 minuter sedan men jag saknar henne ändå :c


Krya på dig!

Tack! Vad gör du själv?

15 aug, 2012 22:02

themarauder
Lärare

Avatar


Ont i huvudet, mår illa och känner mig sjukt varm. BUÄÄHH. Vill inte vara sjuk

Någon som kan hjälpa mig med min beslutsångest?
Vill se på ngn mysig tjejfilm eller mysig serie.
Vad ska jag se på?

=) - just like themarauder

15 aug, 2012 22:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Ont i huvudet, mår illa och känner mig sjukt varm. BUÄÄHH. Vill inte vara sjuk

Någon som kan hjälpa mig med min beslutsångest?
Vill se på ngn mysig tjejfilm eller mysig serie.
Vad ska jag se på?

Krya på dig! Känner typ exakt samma sak, jag orkar inte vara sjuk nu.

15 aug, 2012 22:05

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Ont i huvudet, mår illa och känner mig sjukt varm. BUÄÄHH. Vill inte vara sjuk

Någon som kan hjälpa mig med min beslutsångest?
Vill se på ngn mysig tjejfilm eller mysig serie.
Vad ska jag se på?

Krya på dig! Känner typ exakt samma sak, jag orkar inte vara sjuk nu.

Eller hur åhå .. och så har jag för mycket energi i benen pga att jag inte kan bestämm mig för vilken film jag ska se, så att jag inte kan koncentrera mig...

=) - just like themarauder

15 aug, 2012 22:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hej FOLK


HAI

15 aug, 2012 22:08

1 2 3 ... 1409 1410 1411 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.