Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Regulus: hehe tack
9 sep, 2012 20:54 |
|
Katla
Elev |
9 sep, 2012 20:55 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av Lills: OliverPhelps Måste bara lätta på mitt hjärta och skriva en komplimang till dig. ♥ Du betyder så mycket för mig. Kan bara inte leva utan dig, helt enkelt. Att du alltid lyssnar, ger mig råd och stöttar mig bertyder så mycket för mig. Att veta att det alltid finns någon där som kommer att stå vid min sida, det är väldigt tröstande för mig. Och om det inte vore för dig... Nej, jag vet inte vad jag skulle gjort om jag inte träffat/hittat/sett dig här på Mugglis. Allt skulle vara så annorlunda då, om jag inte skulle satt upp dig på min "Mugglisar jag gillar lista" (Tror det var det jag gjorde) och du inte skulle skickat en uggla om det...DÅ skulle vi aldrig börjat uggla och aldrig lära känna varandra lika bra... Jag kommer ihåg hur jag beundrade dig då, (Och det gör jag ännu) hur du sa saker på det sättet och hur cool du verkade. Haha... Och det enda jag vill är att träffa dig... ♥ BUT I LOVE U FOR EVER ♥ Men älsk :'3 Om vi inte hittat varandra skulle jag typ va deprimerad.. Du betyder så mycket för mig! Utan dig skulle jag inte fungera!! ♥♥ Träffas ska vi ♥ LOVE YOU!!! ♥♥ Kan inte riktigt beskriva med ord hur mycket du betyder! :O Det samma!!! ♥♥♥ ![]()
9 sep, 2012 20:56 |
|
si_tonks
Elev |
9 sep, 2012 21:14 |
|
ronnyponny
Elev |
9 sep, 2012 22:05 |
|
DarkBells
Elev |
10 sep, 2012 02:37 |
|
joel9324
Elev |
10 sep, 2012 06:32 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
10 sep, 2012 13:39 |
|
Draken Norbert
Elev |
10 sep, 2012 14:21 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
En komplimang till Regulus för att jag diggar hennes/hans musiksmak ^^
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 10 sep, 2012 16:09 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen