The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Little J
Elev |
9 jan, 2013 17:01 |
|
Rut Luna
Elev |
Jag är faktiskt död. 9 jan, 2013 17:56 |
|
Little J
Elev |
9 jan, 2013 18:11 |
|
Winny Geasley
Elev |
Decimaltal... -.-'. Dumma mattelärare! Jag har redan fullt upp, som reserv i Vi i femman, på tisdag.
9 jan, 2013 21:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: Decimaltal... -.-'. Dumma mattelärare! Jag har redan fullt upp, som reserv i Vi i femman, på tisdag. WOOOW önskar jag varit med i vi i femman när jag gick i femman (kände att jag använde ordet femman många gånger nu.. 9 jan, 2013 21:51 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: vad går du i för klass nu?Skrivet av Winny Geasley: Decimaltal... -.-'. Dumma mattelärare! Jag har redan fullt upp, som reserv i Vi i femman, på tisdag. WOOOW önskar jag varit med i vi i femman när jag gick i femman (kände att jag använde ordet femman många gånger nu.. 9 jan, 2013 22:25 |
|
The-little-Gryff
Elev |
Skrivet av Winny Geasley: Decimaltal... -.-'. Dumma mattelärare! Jag har redan fullt upp, som reserv i Vi i femman, på tisdag. Decimaltal kan dra och slänga sig ut från ett berg! Jobbar också med det.. Vi i femman!? Vad awesome! Våran klass gjorde det där testet, men vi kom inte med
10 jan, 2013 07:17 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av The-little-Gryff: Vi ska först vara med i radio. På P4, tisdag, kl. 17-18. Våran skola heter Vidarskolan! Det är tisdagen nästa vecka.Skrivet av Winny Geasley: Decimaltal... -.-'. Dumma mattelärare! Jag har redan fullt upp, som reserv i Vi i femman, på tisdag. Decimaltal kan dra och slänga sig ut från ett berg! Jobbar också med det.. Vi i femman!? Vad awesome! Våran klass gjorde det där testet, men vi kom inte med 10 jan, 2013 07:39 |
|
The-little-Gryff
Elev |
Skrivet av Winny Geasley: Skrivet av The-little-Gryff: Vi ska först vara med i radio. På P4, tisdag, kl. 17-18. Våran skola heter Vidarskolan! Det är tisdagen nästa vecka. Skrivet av Winny Geasley: Decimaltal... -.-'. Dumma mattelärare! Jag har redan fullt upp, som reserv i Vi i femman, på tisdag. Decimaltal kan dra och slänga sig ut från ett berg! Jobbar också med det.. Vi i femman!? Vad awesome! Våran klass gjorde det där testet, men vi kom inte med Herregud va coolt!
10 jan, 2013 17:24 |
|
Spiderpig
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ååååå hej flummisar ♥ har inte varit inne på 10000 år ju! Ni har väl inte glömmt mig O.o Självklart har vi inte glömt dig ♥ ~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 10 jan, 2013 17:56 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen