Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
6 maj, 2012 18:25 |
|
Amandan
Elev |
6 maj, 2012 23:54 |
|
smartbabe
Elev |
Varför gör han sådär? Skjuter bort andra som försöker närma sig. Sätter upp en mur, en mask som ingen orkar ta sig igenom. Vågar inte öppna sig.
Det är ju uppenbart att han är rädd. Han försöker skydda sig från andra. Jag ska ta mig igenom hans mur, mask, eller vad man nu ska kalla det. Jag menar, tänk på hur mycket jag redan förstår? Jag känner honom knappt. ![]()
7 maj, 2012 05:07 |
|
Borttagen
|
7 maj, 2012 13:52 |
|
Borttagen
|
Min kompis gav mig hans nummer idag. Jag tänker inte smsa.. Det vågar jag fan inte :c
7 maj, 2012 18:26 |
|
Jegli
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jegli: Nessilini jag håller med, hur många fastrar, mostrar och sysslingar och jag vet inte vad kan man ha? Nu känner jag mig dum. Men jag tappade tråden helt... x) du tyckte hans släkt var komplicerad Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 7 maj, 2012 21:11 |
|
Borttagen
|
Jegli Fast här är det snarare tvärtom. :O
7 maj, 2012 22:08 |
|
smartbabe
Elev |
Haha, fick en crush på den andra igår. Igen. Jag hoppas att den går över, annars... annars vet jag inte vad jag ska göra.
Vet inte vem jag vill vara, så jag vet inte hur jag ska bete mig med honom längre... Inte för att vi känner varandra, men. ![]()
8 maj, 2012 07:06 |
|
Soda
Elev |
Jag fick ett tips om att jag skulle vända mig hit. "Och du tycker det är nåt problem!? Min stora kärlek bor 4 mil ifrån och han vet knappt vem jag är! :'( Våra mammor = bäzzor ♥ Så ser han bara nån enstaka gång... Plus att min gamla kärlek har flyttat till stan och lämnat sår som aldrig kommer att läka Det tycker jag är ett problem .... :@ Arg på mig själv för att mitt liv är en katastrof " Det var det jag skrev... ♥
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
8 maj, 2012 16:06 |
|
Borttagen
|
SUper duber kär! men vet inte i vem! det är så många!
8 maj, 2012 19:48 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen