Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kollade upp det och det är 13 minuter
1 nov, 2011 17:48 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kollade upp det och det är 13 minuter okej, haha, fattar inte hur jag kunde glömma det xD ♥ ![]()
1 nov, 2011 17:51 |
|
Borttagen
|
haha XD Mjo, fast du är förlåten
1 nov, 2011 17:53 |
|
Ginny_Pinny
Elev |
Ljuset i huset, haha det var dåligt.
Men asså HP hade inte gått utan dem. "It is not our abilities that show what we truly are. It is our choices." 1 nov, 2011 17:57 |
|
Pottermon!
Elev |
fred och george är bäst. dom är smarta,roliga och utan dom så skulle det nästan inte finnas något kul i harry potter serien. tack jk rowling du är ett geni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en svensk liten HARRY POTTER är allt jag är! 1 nov, 2011 17:57 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha XD Mjo, fast du är förlåten bra!! haha ♥♥♥ Såg just en sak på Tumblr ♥ Först var det någon skit om att Twilight var bättre än HP för att det är en kärleks-historia, bla bla bla, och sen så var all kärlek med HP uppskrivet i punkter för att bevisa att det inte riktigt är så Det blev väldigt många punkter, det skulle bli väldigt många färre om dem skulle skriva ner allt med Twilight även om Bellas och Edwards kärlek kan kallas ganska stark, i alla fall, den sista punkten var: 19. Fred and George's love for each other ♥♥♥♥ ![]()
1 nov, 2011 17:57 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^AAAAAAAAAAAAW
"She's buying the stairway to heaven" 1 nov, 2011 17:59 |
|
Pottermon!
Elev |
VAAAARFÖÖÖÖR SKULLE FRED DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ. DET ÄR INTE DET SAAAAAAAAAMMMAAAAAAAA UTAN HONNOOM ÄVEEEN OM DET VAR VID SLUUUUUUTET AV FILMEEEEEEEEEEEEEEN.
(jag tror det var fred) en svensk liten HARRY POTTER är allt jag är! 1 nov, 2011 18:02 |
|
Borttagen
|
^
^ ^ AAAAAAAAAAAAWWW :'D♥ 1 nov, 2011 18:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: haha XD Mjo, fast du är förlåten 19. Fred and George's love for each other ♥♥♥♥ Jag dör, jag dör! Vill gråta, VILL GRÅTA!! Så jävla vackert...♥♥ En kärlek som är starkare än många andra.♥ 1 nov, 2011 18:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen