Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Det bästa med Fred & George

Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George

1 2 3 ... 140 141 142 ... 236 237 238
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Kollade upp det och det är 13 minuter

1 nov, 2011 17:48

si_tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kollade upp det och det är 13 minuter


okej, haha, fattar inte hur jag kunde glömma det xD ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m79ifyAeGo1qgkhoko1_500.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m7fsmzlnGm1qa6owq.gif

1 nov, 2011 17:51

Borttagen

Avatar


haha XD Mjo, fast du är förlåten

1 nov, 2011 17:53

Ginny_Pinny
Elev

Avatar


Ljuset i huset, haha det var dåligt.
Men asså HP hade inte gått utan dem.

"It is not our abilities that show what we truly are. It is our choices."

1 nov, 2011 17:57

Pottermon!
Elev

Avatar


fred och george är bäst. dom är smarta,roliga och utan dom så skulle det nästan inte finnas något kul i harry potter serien. tack jk rowling du är ett geni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en svensk liten HARRY POTTER är allt jag är!

1 nov, 2011 17:57

si_tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
haha XD Mjo, fast du är förlåten


bra!! haha ♥♥♥

Såg just en sak på Tumblr ♥

Först var det någon skit om att Twilight var bättre än HP för att det är en kärleks-historia, bla bla bla, och sen så var all kärlek med HP uppskrivet i punkter för att bevisa att det inte riktigt är så

Det blev väldigt många punkter, det skulle bli väldigt många färre om dem skulle skriva ner allt med Twilight även om Bellas och Edwards kärlek kan kallas ganska stark, i alla fall, den sista punkten var:

19. Fred and George's love for each other

♥♥♥♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m79ifyAeGo1qgkhoko1_500.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m7fsmzlnGm1qa6owq.gif

1 nov, 2011 17:57

MayoGryffindor
Elev

Avatar


^AAAAAAAAAAAAW

"She's buying the stairway to heaven"

1 nov, 2011 17:59

Pottermon!
Elev

Avatar


VAAAARFÖÖÖÖR SKULLE FRED DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ. DET ÄR INTE DET SAAAAAAAAAMMMAAAAAAAA UTAN HONNOOM ÄVEEEN OM DET VAR VID SLUUUUUUTET AV FILMEEEEEEEEEEEEEEN.

(jag tror det var fred)

en svensk liten HARRY POTTER är allt jag är!

1 nov, 2011 18:02

Borttagen

Avatar


^
^
^
AAAAAAAAAAAAWWW :'D♥

1 nov, 2011 18:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av si_tonks:
Skrivet av Borttagen:
haha XD Mjo, fast du är förlåten



19. Fred and George's love for each other

♥♥♥♥


Jag dör, jag dör! Vill gråta, VILL GRÅTA!! Så jävla vackert...♥♥
En kärlek som är starkare än många andra.♥

1 nov, 2011 18:04

1 2 3 ... 140 141 142 ... 236 237 238

Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George

Du får inte svara på den här tråden.