TartyAwesome Club
Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Och mindre full med idioter! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan! Skrivet av GinnyHermionePotter: Ryssland... Skrivet av Mrs.Potterhead: Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️ Så taggad till ett prov i morgon!! Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte? Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor! Önska dig inte det! Det är tråkigt att bli bonne eller bonde (vad man nu kallar), men din skola låter mer lugnare Det är bara fullt med idioter i vår klass typ 3 personer är normala xD ![]() And I'm very sorry... for being awesome
23 okt, 2017 21:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: Påstår du just att jab är en idiot?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Och mindre full med idioter! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan! Skrivet av GinnyHermionePotter: Ryssland... Skrivet av Mrs.Potterhead: Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️ Så taggad till ett prov i morgon!! Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte? Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor! Önska dig inte det! Det är tråkigt att bli bonne eller bonde (vad man nu kallar), men din skola låter mer lugnare Det är bara fullt med idioter i vår klass typ 3 personer är normala xD 23 okt, 2017 21:02 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Påstår du just att jab är en idiot? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Och mindre full med idioter! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan! Skrivet av GinnyHermionePotter: Ryssland... Skrivet av Mrs.Potterhead: Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️ Så taggad till ett prov i morgon!! Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte? Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor! Önska dig inte det! Det är tråkigt att bli bonne eller bonde (vad man nu kallar), men din skola låter mer lugnare Det är bara fullt med idioter i vår klass typ 3 personer är normala xD Kanske, du är ju ''inte'' normal eller du var värre för två år sedan fast nu är du NORMAL! ![]() And I'm very sorry... for being awesome
23 okt, 2017 21:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Påstår du just att jab är en idiot? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Och mindre full med idioter! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan! Skrivet av GinnyHermionePotter: Ryssland... Skrivet av Mrs.Potterhead: Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️ Så taggad till ett prov i morgon!! Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte? Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor! Önska dig inte det! Det är tråkigt att bli bonne eller bonde (vad man nu kallar), men din skola låter mer lugnare Det är bara fullt med idioter i vår klass typ 3 personer är normala xD Kanske, du är ju ''inte'' normal eller du var värre för två år sedan fast nu är du NORMAL! SA DU NYSS ATT JAG ÄR NORMAL?? TRÅKIG?? HUR?? JAG SKA BLI DEN MEST ONORMALA SAKEN I VÄRLDEN IMROGON! HEJDÅÅÅÅÅ! 23 okt, 2017 21:10 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Påstår du just att jab är en idiot? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Och mindre full med idioter! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan! Skrivet av GinnyHermionePotter: Ryssland... Skrivet av Mrs.Potterhead: Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️ Så taggad till ett prov i morgon!! Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte? Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor! Önska dig inte det! Det är tråkigt att bli bonne eller bonde (vad man nu kallar), men din skola låter mer lugnare Det är bara fullt med idioter i vår klass typ 3 personer är normala xD Kanske, du är ju ''inte'' normal eller du var värre för två år sedan fast nu är du NORMAL! SA DU NYSS ATT JAG ÄR NORMAL?? TRÅKIG?? HUR?? JAG SKA BLI DEN MEST ONORMALA SAKEN I VÄRLDEN IMROGON! HEJDÅÅÅÅÅ! LÄNGTAR!! ![]() And I'm very sorry... for being awesome
23 okt, 2017 21:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: Ska bara sluta bli trött...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Påstår du just att jab är en idiot? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Och mindre full med idioter! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan! Skrivet av GinnyHermionePotter: Ryssland... Skrivet av Mrs.Potterhead: Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️ Så taggad till ett prov i morgon!! Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte? Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor! Önska dig inte det! Det är tråkigt att bli bonne eller bonde (vad man nu kallar), men din skola låter mer lugnare Det är bara fullt med idioter i vår klass typ 3 personer är normala xD Kanske, du är ju ''inte'' normal eller du var värre för två år sedan fast nu är du NORMAL! SA DU NYSS ATT JAG ÄR NORMAL?? TRÅKIG?? HUR?? JAG SKA BLI DEN MEST ONORMALA SAKEN I VÄRLDEN IMROGON! HEJDÅÅÅÅÅ! LÄNGTAR!! 23 okt, 2017 21:12 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Ska bara sluta bli trött... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Påstår du just att jab är en idiot? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Och mindre full med idioter! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan! Skrivet av GinnyHermionePotter: Ryssland... Skrivet av Mrs.Potterhead: Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️ Så taggad till ett prov i morgon!! Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte? Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor! Önska dig inte det! Det är tråkigt att bli bonne eller bonde (vad man nu kallar), men din skola låter mer lugnare Det är bara fullt med idioter i vår klass typ 3 personer är normala xD Kanske, du är ju ''inte'' normal eller du var värre för två år sedan fast nu är du NORMAL! SA DU NYSS ATT JAG ÄR NORMAL?? TRÅKIG?? HUR?? JAG SKA BLI DEN MEST ONORMALA SAKEN I VÄRLDEN IMROGON! HEJDÅÅÅÅÅ! LÄNGTAR!! Gör det ![]() And I'm very sorry... for being awesome
23 okt, 2017 21:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: Ska dricka kaffe! Hatar kaffe men ska göra det! Blir galen xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Ska bara sluta bli trött... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Påstår du just att jab är en idiot? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Och mindre full med idioter! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan! Skrivet av GinnyHermionePotter: Ryssland... Skrivet av Mrs.Potterhead: Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️ Så taggad till ett prov i morgon!! Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte? Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor! Önska dig inte det! Det är tråkigt att bli bonne eller bonde (vad man nu kallar), men din skola låter mer lugnare Det är bara fullt med idioter i vår klass typ 3 personer är normala xD Kanske, du är ju ''inte'' normal eller du var värre för två år sedan fast nu är du NORMAL! SA DU NYSS ATT JAG ÄR NORMAL?? TRÅKIG?? HUR?? JAG SKA BLI DEN MEST ONORMALA SAKEN I VÄRLDEN IMROGON! HEJDÅÅÅÅÅ! LÄNGTAR!! Gör det 23 okt, 2017 21:17 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Ska dricka kaffe! Hatar kaffe men ska göra det! Blir galen xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Ska bara sluta bli trött... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Påstår du just att jab är en idiot? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Och mindre full med idioter! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan! Skrivet av GinnyHermionePotter: Ryssland... Skrivet av Mrs.Potterhead: Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️ Så taggad till ett prov i morgon!! Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte? Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor! Önska dig inte det! Det är tråkigt att bli bonne eller bonde (vad man nu kallar), men din skola låter mer lugnare Det är bara fullt med idioter i vår klass typ 3 personer är normala xD Kanske, du är ju ''inte'' normal eller du var värre för två år sedan fast nu är du NORMAL! SA DU NYSS ATT JAG ÄR NORMAL?? TRÅKIG?? HUR?? JAG SKA BLI DEN MEST ONORMALA SAKEN I VÄRLDEN IMROGON! HEJDÅÅÅÅÅ! LÄNGTAR!! Gör det Har alla börjat med kaffe nu?.. ![]() And I'm very sorry... for being awesome
23 okt, 2017 21:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: Nah, hatar kaffe men det finns koffein i den så jag blir pigg och galen igen xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Ska dricka kaffe! Hatar kaffe men ska göra det! Blir galen xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Ska bara sluta bli trött... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Påstår du just att jab är en idiot? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Och mindre full med idioter! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan! Skrivet av GinnyHermionePotter: Ryssland... Skrivet av Mrs.Potterhead: Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️ Så taggad till ett prov i morgon!! Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte? Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor! Önska dig inte det! Det är tråkigt att bli bonne eller bonde (vad man nu kallar), men din skola låter mer lugnare Det är bara fullt med idioter i vår klass typ 3 personer är normala xD Kanske, du är ju ''inte'' normal eller du var värre för två år sedan fast nu är du NORMAL! SA DU NYSS ATT JAG ÄR NORMAL?? TRÅKIG?? HUR?? JAG SKA BLI DEN MEST ONORMALA SAKEN I VÄRLDEN IMROGON! HEJDÅÅÅÅÅ! LÄNGTAR!! Gör det Har alla börjat med kaffe nu?.. 23 okt, 2017 21:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen