the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Det är sant " sa Elionora och bet ihop då hon slet lös en tova hon var riktigt hår öm.
24 nov, 2015 15:55
|
|
Borttagen
|
"jag undrar hur det har gått för de andra grupperna" sa Yukiko lite osäkert.
24 nov, 2015 15:56
|
|
Borttagen
|
" Tror på ett ungefär lika bra " sa Isac och log
24 nov, 2015 15:57
|
|
Borttagen
|
"säker? jag är dock lite orolig för Bucky eftersom det regnade så mycket i natt." sa Yukiko
24 nov, 2015 15:58
|
|
Borttagen
|
" Just ja den detaljen men om de byggde vindskydd kunde han ju skydda sig där " sa Isac efter att ha tänkt en stund.
24 nov, 2015 16:06
|
|
Borttagen
|
"jag hoppas det" sa Yukiko och suckade lite grann.
24 nov, 2015 16:07
|
|
Borttagen
|
" Vi bör packa ihop och gå tillbaka till skolan " sa Isac.
24 nov, 2015 16:09
|
|
Borttagen
|
"ja annars kanske Ruby blir arg" sa Yukiko och log lite grann.
24 nov, 2015 16:11
|
|
Borttagen
|
" Det blir inge kul " sa Sai och började packa ihop lägret.
24 nov, 2015 16:13
|
|
Borttagen
|
när de packat klart började de alla att gå tillbaka till skolan.
24 nov, 2015 16:14
|
Du får inte svara på den här tråden.