Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nanyria
Elev |
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Nanyria: Här är de trollstavar jag gjort som är helt klara. Har typ 5 fler att göra haha. Jätte fina Limpistol, penslar, sandpapper och färg! Samt en del tid haha. 5 dec, 2011 14:17 |
|
JosefinFini
Elev |
Jag har gjort flera av Harry Potter-karaktärerna i cernit lera
![]()
5 dec, 2011 19:36 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Jag har gjort flera av Harry Potter-karaktärerna i cernit lera Dem är fiina
5 dec, 2011 19:51 |
|
Quidditch
Elev |
Verkligen inspirerande. Funderar på att vara lite mer aktiv och kanske sätta mig och försöka göra en trollstav?
![]()
5 dec, 2011 19:52 |
|
JosefinFini
Elev |
^Gör det!
![]()
5 dec, 2011 21:27 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av JosefinFini: ^Gör det! Pepparkakor? Eller lussekatter? 5 dec, 2011 21:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av JosefinFini: ^Gör det! Pepparkakor? Eller lussekatter? om du skrollar upp lite ser du att det står att dom är gjorda i cernitlera 6 dec, 2011 06:20 |
|
JosefinFini
Elev |
6 dec, 2011 07:52 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av JosefinFini: ^Gör det! Pepparkakor? Eller lussekatter? om du skrollar upp lite ser du att det står att dom är gjorda i cernitlera Ja visst ja, Glömde att det var du som hade gjort i cernitlera. 6 dec, 2011 08:36 |
|
liiiinneaa
Elev |
Har inte varit inloggad på ett tag, men GUD vilka bra ideér som har kommit upp på sista tiden!
6 dec, 2011 12:12 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen