Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Barnie och coolingen, prs

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

1 2 3 ... 140 141 142 ... 149 150 151
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag ser upp på dem,
- Är ni ett par? Säger jag och fnissar.

19 dec, 2013 00:11

Borttagen

Avatar


Snabbt drar jag bört händerna. Cornelia ler och rodnar.
"Nej!Vi bara..", ropar jag.
"Jag…", säger hon.
Sen vänder hon sig om mot mig.
"Eller?"

19 dec, 2013 00:13

Borttagen

Avatar


Jag ler.
- Tja, ni passar ihop. Fast är han ledig är jag mer än okej med det! Säger jag rättfram och flinar mot han som heter Brian.

19 dec, 2013 00:17

Borttagen

Avatar


Nu är det min tur att rodna..
"Vi ska hjälpa dig att bli dig själv igen. Du lider av minnesförlust"

Skulle Pling ha sagt det? Cornelia är ju… Jag ska prata med henne sen...

19 dec, 2013 00:20

Borttagen

Avatar


Jag nickar,
- Jag började misstänka det. Jag vet ju inte ens hur jag ska presentera mig, liksom ' hej jag venne vad jag heter.. '
Hur skumt är inte det??

19 dec, 2013 00:23

Borttagen

Avatar


"Du heter Linda, kallas Pling"

19 dec, 2013 00:25

Borttagen

Avatar


- Åh, tack! Ler jag.
- Pling...Jag gillar det!! Mumlar jag.

19 dec, 2013 00:28

Borttagen

Avatar


"Ja… Du går i femman… Du är en häxa", jag ser efter en reaktion.

19 dec, 2013 00:32

Borttagen

Avatar


Jag skrattar,
- What?? Jättekul hörru!!

19 dec, 2013 00:36

Borttagen

Avatar


"Det… är sant", jag letar fram ett minne.En minnesåll står längre bort i rummet.
"Kom med Pling"

19 dec, 2013 00:37

1 2 3 ... 140 141 142 ... 149 150 151

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

Du får inte svara på den här tråden.