Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag ser upp på dem,
- Är ni ett par? Säger jag och fnissar.
19 dec, 2013 00:11
|
|
Borttagen
|
Snabbt drar jag bört händerna. Cornelia ler och rodnar.
"Nej!Vi bara..", ropar jag.
"Jag…", säger hon.
Sen vänder hon sig om mot mig.
"Eller?"
19 dec, 2013 00:13
|
|
Borttagen
|
Jag ler.
- Tja, ni passar ihop. Fast är han ledig är jag mer än okej med det! Säger jag rättfram och flinar mot han som heter Brian.
19 dec, 2013 00:17
|
|
Borttagen
|
Nu är det min tur att rodna..
"Vi ska hjälpa dig att bli dig själv igen. Du lider av minnesförlust"
Skulle Pling ha sagt det? Cornelia är ju… Jag ska prata med henne sen...
19 dec, 2013 00:20
|
|
Borttagen
|
Jag nickar,
- Jag började misstänka det. Jag vet ju inte ens hur jag ska presentera mig, liksom ' hej jag venne vad jag heter.. '
Hur skumt är inte det??
19 dec, 2013 00:23
|
|
Borttagen
|
"Du heter Linda, kallas Pling"
19 dec, 2013 00:25
|
|
Borttagen
|
- Åh, tack! Ler jag.
- Pling...Jag gillar det!! Mumlar jag.
19 dec, 2013 00:28
|
|
Borttagen
|
"Ja… Du går i femman… Du är en häxa", jag ser efter en reaktion.
19 dec, 2013 00:32
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar,
- What?? Jättekul hörru!!
19 dec, 2013 00:36
|
|
Borttagen
|
"Det… är sant", jag letar fram ett minne.En minnesåll står längre bort i rummet.
"Kom med Pling"
19 dec, 2013 00:37
|
Du får inte svara på den här tråden.