Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan vaknar efter ett tag och sätter sig upp.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 29 jun, 2013 23:58 |
|
Vildvittra
Elev |
Natten börjar övergå till gryning och en konstig grön dimma börjar stiga över marken.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 30 jun, 2013 00:00 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan ställer sig upp och ser sig omkring. "Kestra?" frågar han och ser sig omkring.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 30 jun, 2013 00:03 |
|
Vildvittra
Elev |
"Ja." säger hon och väcker snabbt alla i lägret, dimman oroade henne mycket, den kändes inte bra.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 30 jun, 2013 00:07 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan väcker resten av mannskapet.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 30 jun, 2013 00:12 |
|
Vildvittra
Elev |
Alla vaknar och ser på den allnalkande dimman som nu är över dem. Eletha känner den kvävande gasen och börjar hosta kraftigt och lägger handen för munnen.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 30 jun, 2013 00:15 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan tar fram andningsmaskerna och ger dom snabbt till alla.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 30 jun, 2013 00:18 |
|
Vildvittra
Elev |
Alla får sina masker och kan snart andas normalt även om synfältet förändras, allt verkade bli grönt, kanske var det dimman eller det de fått i sig?
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 30 jun, 2013 00:21 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan håller sin phaser upp i försvar som om dimman kommer att attackera.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 30 jun, 2013 00:30 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra tar honom om axeln och pekar att de skulle in i skeppet igen, hennes blick flimrar som om hon inte kunde se ordentligt, hon ville härifrån nu.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 30 jun, 2013 00:37 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen