Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
När jag åt en kycklingwrap på flyget
Min kompis: Den där går ut imorgon Jag: vad bra att du sa, så att jag kan vara förberedd o ha nära till toaletten 26 maj, 2015 12:39 |
|
sofie_finland
Elev |
När vi hade åkt till en ö som vi hade hyrt som var långt borta med vår lilla motorbåt, ösregnade det halva vägen. När vi satt vid middagsbordet sade min mamma
- Jaa, man blev nog ganska blöt Min syster ( 16 år ) - Kan jag få ylletröjan? - ???? - Alltså ketchupen - ( skratt ) - men min ylletröja höll vatten! 26 maj, 2015 15:44 |
|
Borttagen
|
"Jag klarar inte av att ha detta långdistansförhållande längre, Tessa!" - Ida.
"Va? Har du ens en kille?" - Jag "Nej, herregud, jag menar kylen. KOM HIT DIN JÄKLA KYL, JAG ÄR HUNGRIG." - Ida Och efter det så åt vi pizza. 26 maj, 2015 16:47 |
|
Ella01
Elev |
Från TV:
"Min mamma sa att man ska handla egoistiskt." ✩✩✩ 28 maj, 2015 16:14 |
|
Borttagen
|
jag och några kompisar diskuterade om att kor har fyra magar och en av dom sa:
"jamen om en ko får magknip då? får den ont i alla magar eller bara några av dom?" 28 maj, 2015 22:13 |
|
Luna Chang
Elev |
A: WTF har vi TRE Filip i vår klass? Trodde vi hade en
Jag: Ja... A: Du blandar inte ihop våran klass med någon annan? A: Eller tänker du på Albinarna? De är det två av. Jag: Nej... Jag *skickar bild på ena Filip* A: Men vadfan, trodde han hette Alex är något" Jag: Andra är tysta killen med mörk röst. A: Kille med mörk röst? Låter snarare som någon av tjejerna. A: Så vi har ingen Alex i vår klass? Jag: Nej... Jag: Men andra Filip har alltid en grön Hoodie på sig A: Ofta du tänker på vad folk har på sig?? Jag: Han har den ALLTID A: Jag är rätt så 100 på att vi har en Alex Jag: Nej.. The thrilling story om när min kompis fick veta att det går tre Filip i våran klass och inte bara en som hon trodde Hej 28 maj, 2015 23:05 |
|
Shapiro
Elev |
Hittade denna från en kompis, han sa att jag skulle läsa allt på skånska, sa att han skrev den.
''Människor, alla jääävla människor som ska vara överallt hela tiden och tycka massa olika konstigt skit, jag menar, jag går till affären och så tar jag lite mjölk, och på vägen till kassan ser jag säkert sju människor, sedan ställer jag mig vid kassan och vad är där då? Jo, en lång jääävla kö med sju nya människor, och jag tänker liksom, var kommer alla dessa människor ifrån, och då kommer jag ju på, att folk har för många barn, så vad gör jag, jag köper en hel hög kondomer och slänger dom på människor som kommer ut ur affären, sedan så kommer en liten jävla gubbe och säger ''gå härifrån! ingen vill ha dig här smartskaft, du slänger massa skräp på folk!'' så jag sticker iväg hem och sitter mig ensam utan alla människor, så går jag in på internet och hittar, världens undergång 2012 om några månader, jag blir ju alldeles till mig och har en fest där ingen ska dyka upp, och vad händer, massa människor kommer dit ändå, och sedan, när allt var som värst, dagen kommer och alla människor ska bort, och vad händer då? Inte ett skit! dom ljög och alla människor var kvar, nej fan, det duger inte, om ni ursäktar mig ska jag hoppa för ett berg så jag slipper alla människor, bäst det är högt så jag slipper alla människor i dom där jääävla ambulanserna också, usch-tvi!'' Four score and seven years ago... 28 maj, 2015 23:45 |
|
Vildvittra
Elev |
Mamma: "Vad är en Hipster."
Jag: "Eh, ja lite typ..... ja du vet, Stig Helmer Olsson stil. Lite smånördigt fast snyggt typ..." Mamma: "Jaha...." Jag: "Googlar på det." Mamma: "Alltså typ din stil då? Nästan i alla fall." Jag: "Japp, jag är lite hipstrig av mig utan att jag visste om det." Hahaha xD Jag som har asdålig koll på allt detta xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 29 maj, 2015 15:53 |
|
Hängslebyxor
Elev |
(vi repeterar nordiska språk)
Lärare: och om någon säger bøg på danska så betyder det altså bok P: (tar upp en bok och pekar på W som är gay) titta, här är två fina bögar! Hela klassen inklusive W börjar gapskratta och man ser att Dina (vår lärare) har jättesvårt för att hålla tillbaka skrattet Jag ♥ min klass ![]() ![]()
29 maj, 2015 16:57 |
|
Borttagen
|
"Jag har tårar i ögonen som precis rann ut ur ögonen" -Min kompis i Skype
30 maj, 2015 19:50 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen