Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
tjejigadia
Elev |
25 sep, 2012 13:49 |
|
Borttagen
|
okej
25 sep, 2012 15:02 |
|
ernin
Elev |
Tur att jag har på "taggnings-funktionen"! Jag kanske kommer, min familj brukar vara ganska upptagen på helgerna, men jag kan kolla om vi har något inplanerat som jag måste vara med på
![]()
25 sep, 2012 15:29 |
|
JosefinFini
Elev |
Jag troooor att jag kan gå! ♥ Måste bara hitta nån som vill följa med mig, för jag får nog inte gå själv :3
![]()
25 sep, 2012 15:47 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av M00NSTER: Skrivet av ginnyw123: Mamma fyller år då. Vi ska ha nån slags släktfest den dagen, fan jag vill verkligen gå, men... Nästa gång ska jag definitivt gå! Åh synd att det var samtidigt ! Men nästa gång då blir det något större också ! Kul! Då vill jag absolut gå, skulle va så kul att träffa alla!
25 sep, 2012 16:10 |
|
amanda1104
Elev |
JAG MÅSTE BARA GÅ NÄSTA GÅNG!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 25 sep, 2012 16:50 |
|
Borttagen
|
Hej jag bor i stockholm har sett alla filmer upp till fången från azkaban och håller på att läsa fenixordern. vad gör man om man är med DA Sthlm? Kan jag vara med i DA Sthlm? Eller måste jag se mer filmer och läsa mer böcker? svara så snabbt ni kan!
25 sep, 2012 16:52 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hej jag bor i stockholm har sett alla filmer upp till fången från azkaban och håller på att läsa fenixordern. vad gör man om man är med DA Sthlm? Kan jag vara med i DA Sthlm? Eller måste jag se mer filmer och läsa mer böcker? svara så snabbt ni kan! Du behöver väl inte ha läst alla/sett, det verkar ju elakt! Klart du ska vara med Vi har träffar ibland (t.ex på lördag), typ snackar, hehe
25 sep, 2012 16:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ginnyw123: men.. jag vet ju inte vad Dumbledores armé är! Skrivet av Borttagen: Hej jag bor i stockholm har sett alla filmer upp till fången från azkaban och håller på att läsa fenixordern. vad gör man om man är med DA Sthlm? Kan jag vara med i DA Sthlm? Eller måste jag se mer filmer och läsa mer böcker? svara så snabbt ni kan! Du behöver väl inte ha läst alla/sett, det verkar ju elakt! Klart du ska vara med Vi har träffar ibland (t.ex på lördag), typ snackar, hehe 25 sep, 2012 17:03 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginnyw123: men.. jag vet ju inte vad Dumbledores armé är! Skrivet av Borttagen: Hej jag bor i stockholm har sett alla filmer upp till fången från azkaban och håller på att läsa fenixordern. vad gör man om man är med DA Sthlm? Kan jag vara med i DA Sthlm? Eller måste jag se mer filmer och läsa mer böcker? svara så snabbt ni kan! Du behöver väl inte ha läst alla/sett, det verkar ju elakt! Klart du ska vara med Vi har träffar ibland (t.ex på lördag), typ snackar, hehe Dumblefores armé, du behöver nog inte veta vad det är tror jag Det är bara lixom ett namn på gruppen, från början hette det här "HP-klubb i Stockholm", men det blev ändrat till ett HP-namn så det är nog inget du behöver veta Du behöver ju inte gå på träffar och sånt, det är ju kul att bara hänga i tråden och snacka i chatten och så
25 sep, 2012 17:07 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen