The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Jessica Tonks: Jag får inte gå på Hp mässan, är för liten för mina föräldrar som säger att jag inte får göra sådant förens jag minst är femton -.-' vad synd 3 sep, 2012 18:37 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Dom förstår inte ens min besatthet av Harry Potter, dom skulle aldrig låta mig åka och skulle aldrig åka med mig
3 sep, 2012 18:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jessica Tonks: Dom förstår inte ens min besatthet av Harry Potter, dom skulle aldrig låta mig åka och skulle aldrig åka med mig är ledsen för din skull 3 sep, 2012 18:53 |
|
Jessica Tonks
Elev |
3 sep, 2012 20:01 |
|
Majis
Elev |
Oh... Vad synd
Men nu ska vi prata mer PJ! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 3 sep, 2012 20:08 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Det skulle jag nog inte få på nästa träff... mamma är lite överbeskyddande och låter mig inte ens gå ut med hunden...
4 sep, 2012 07:31 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Jessica Tonks: Det skulle jag nog inte få på nästa träff... mamma är lite överbeskyddande och låter mig inte ens gå ut med hunden... Och inte ens om hon hänger med på träffen? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 4 sep, 2012 08:31 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av Jessica Tonks: Det skulle jag nog inte få på nästa träff... mamma är lite överbeskyddande och låter mig inte ens gå ut med hunden... Och inte ens om hon hänger med på träffen? Min mamma(och pappa) är så tråkiga och mugglaraktiga som man kan bli och skulle nog aldrig vilja följa med, hon skulle bara tycka det var fånigt. Så något PJO Nytt?
4 sep, 2012 10:26 |
|
Majis
Elev |
^
Haha! Okej xD Nej... Förutom att nästa PJ-film sägs ska ha premiär den 16 Augusti nästa år EDIT: Det var den 26 Oktober Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 4 sep, 2012 10:36 |
|
Borttagen
|
Haha okidoki
4 sep, 2012 14:16 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen