Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The PJO/HoO Side

Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side

1 2 3 ... 140 141 142 ... 384 385 386
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Jessica Tonks:
Jag får inte gå på Hp mässan, är för liten för mina föräldrar som säger att jag inte får göra sådant förens jag minst är femton -.-'


vad synd Men om dina föräldrar följer med då?

3 sep, 2012 18:37

Jessica Tonks
Elev

Avatar


Dom förstår inte ens min besatthet av Harry Potter, dom skulle aldrig låta mig åka och skulle aldrig åka med mig Men jag skulle väldigt gärna åka

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F71%2F1SJS.gif

3 sep, 2012 18:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Jessica Tonks:
Dom förstår inte ens min besatthet av Harry Potter, dom skulle aldrig låta mig åka och skulle aldrig åka med mig Men jag skulle väldigt gärna åka


är ledsen för din skull

3 sep, 2012 18:53

Jessica Tonks
Elev

Avatar


Tack ;/ Får komma när jag är femton eller äldre, något att se fram emot ;P

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F71%2F1SJS.gif

3 sep, 2012 20:01

Majis
Elev

Avatar


Oh... Vad synd Men liksom jag bor i Småland så min pappa ska hänga med, vet inte om jag skulle få vara där helt själv heller (liksom utan kompis) om jag bodde i Stockholm... Men hoppas du kan komma på nästa träff när den väl kommer, Jessica Tonks Men det är så jobbigt när vuxna inte förstår sånt -.-

Men nu ska vi prata mer PJ! Vet nån när möjligen den nya filmen kommer? Nån gång 2013...

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

3 sep, 2012 20:08

Jessica Tonks
Elev

Avatar


Det skulle jag nog inte få på nästa träff... mamma är lite överbeskyddande och låter mig inte ens gå ut med hunden...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F71%2F1SJS.gif

4 sep, 2012 07:31

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Jessica Tonks:
Det skulle jag nog inte få på nästa träff... mamma är lite överbeskyddande och låter mig inte ens gå ut med hunden...

Och inte ens om hon hänger med på träffen?

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

4 sep, 2012 08:31

Jessica Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Jessica Tonks:
Det skulle jag nog inte få på nästa träff... mamma är lite överbeskyddande och låter mig inte ens gå ut med hunden...

Och inte ens om hon hänger med på träffen?

Min mamma(och pappa) är så tråkiga och mugglaraktiga som man kan bli och skulle nog aldrig vilja följa med, hon skulle bara tycka det var fånigt.

Så något PJO Nytt?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F71%2F1SJS.gif

4 sep, 2012 10:26

Majis
Elev

Avatar


^
Haha! Okej xD

Nej... Förutom att nästa PJ-film sägs ska ha premiär den 16 Augusti nästa år Och att The last Olympian kommer på svenska i år, med namnet "Striden om Olympien" tror jag det var och tror den kommer ut i oktober eller nåt sånt... Har läst olika datum flera gånger så är lite osäker ^^


EDIT: Det var den 26 Oktober Hehe! Nu hittade jag det riktiga datumet

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

4 sep, 2012 10:36

Borttagen

Avatar


Haha okidoki

4 sep, 2012 14:16

1 2 3 ... 140 141 142 ... 384 385 386

Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side

Du får inte svara på den här tråden.