The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Magiska mugglaren: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag har sportlov nu sen förra fredagen, någon annan som har sportlov??? Jag har jag har!! var bor ni? finland 25 feb, 2012 11:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Magiska mugglaren: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag har sportlov nu sen förra fredagen, någon annan som har sportlov??? Jag har jag har!! var bor ni? finland Finland här också! 25 feb, 2012 11:54 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Magiska mugglaren: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag har sportlov nu sen förra fredagen, någon annan som har sportlov??? Jag har jag har!! var bor ni? finland Finland här också! Finland^^ ![]()
25 feb, 2012 12:07 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Väldigt vad många från Finland det var här.
Lite alone, här borta i Sverige, i närheten av Göteborg... 25 feb, 2012 12:10 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Väldigt vad många från Finland det var här. Lite alone, här borta i Sverige, i närheten av Göteborg... Haha, nä. Men alla som skrev här att dom bodde i Finland, går i samma skola! ^^ ![]()
25 feb, 2012 12:12 |
|
Borttagen
|
japp! jag känner Lills och jenny1234
25 feb, 2012 12:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Skrivet av Luna.Lovegood: Väldigt vad många från Finland det var här. Lite alone, här borta i Sverige, i närheten av Göteborg... Haha, nä. Men alla som skrev här att dom bodde i Finland, går i samma skola! ^^ Jag bor också i finland, men går inte i er skola Eller, det tror jag iallafall. Var bor ni? Jag bor i Vasa-trakten. 25 feb, 2012 13:33 |
|
Borttagen
|
jag bor typ 100 km utan för Åbo (lite mer)
25 feb, 2012 14:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jag bor typ 100 km utan för Åbo (lite mer) Vartåt? Söder, väster, norr, öster...? 25 feb, 2012 16:21 |
|
Borttagen
|
Ååååååå, har Finska-prov på tisdag! Den är så störande att det är veckan efter sportlovet!
Skrivet av Borttagen: japp! jag känner Lills och jenny1234 Haha! Det är jenny123! Men skitsamma! 25 feb, 2012 16:36 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen