@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Uh, så vi kallar nu honom för Hans Awesomeness? I like that idea ♥ Lätt bättre än te.x Ers höghet. Hans Awesomness är rätt passande. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 8 jan, 2012 13:24 |
|
Solkatten
Elev |
Jag gissar på att det är bananmuffins
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 jan, 2012 13:25 |
|
Alice...
Elev |
8 jan, 2012 13:26 |
|
Borttagen
|
^
^ ^ håller med 8 jan, 2012 13:26 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Alice...: fast jag tycker faktist synd om dem som bodde under (kommer inte ihåg vad de heter xP) nämen det var väl inte alls synd om dom:3 (a) 8 jan, 2012 13:27 |
|
Solkatten
Elev |
Det verkar gå en massa Simpsons avsnitt i rad nu på TV3+
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 jan, 2012 13:27 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av mine: Skrivet av Alice...: fast jag tycker faktist synd om dem som bodde under (kommer inte ihåg vad de heter xP) nämen det var väl inte alls synd om dom:3 (a) haha, dem e ju liiite ägda x>
8 jan, 2012 13:29 |
|
mine
Elev |
8 jan, 2012 13:30 |
|
Borttagen
|
Jag ska råla
8 jan, 2012 13:31 |
|
Alice...
Elev |
8 jan, 2012 13:32 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen