Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Caius
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nä, men för någon timme sedan. XDSkrivet av Caius: Undrar hur länge jag blir vaken idag efter kaffet, lol. ... dricker du också kaffe nu? o.o Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 14 aug, 2012 22:34 |
|
Borttagen
|
14 aug, 2012 22:37 |
|
Caius
Elev |
Skrivet av Borttagen: Själv så blev jag aspigg förra gången jag drack kaffe sent, då somnade jag inte förens vid tre-fyra tiden på natten. XDSkrivet av Caius: Skrivet av Borttagen: Nä, men för någon timme sedan. XD Skrivet av Caius: Undrar hur länge jag blir vaken idag efter kaffet, lol. ... dricker du också kaffe nu? o.o Aha XD fast jag själv brukar bli trött av kaffe, inte pigg. xD tänkte du stanna uppe eller? ^^ Egentligen hade jag inte tänkt det, för min tanke har varit att försöka vända dygnet åt rätt håll igen. /; Och det pga att jag vill få någon rytm i min vardag igen trots att jag inte har något vettigt att göra på dagarna förutom att söka jobb. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 14 aug, 2012 22:48 |
|
Borttagen
|
Caius
Ah, I see! Men då hoppas jag att det går bättre den här gången! xD att du somnar tidigare och så. 14 aug, 2012 22:50 |
|
Caius
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det önskar jag med, lol. För det var inte mysigt att ligga och vänta på morgonen för att man inte kunde somna, det kändes som att tiden stod stilla. XDCaius Ah, I see! Men då hoppas jag att det går bättre den här gången! xD att du somnar tidigare och så. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 14 aug, 2012 22:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Caius: Skrivet av Borttagen: Det önskar jag med, lol. För det var inte mysigt att ligga och vänta på morgonen för att man inte kunde somna, det kändes som att tiden stod stilla. XD Caius Ah, I see! Men då hoppas jag att det går bättre den här gången! xD att du somnar tidigare och så. Det kan jag förstå XD har hänt mig alldeles för många gånger .___. 14 aug, 2012 22:53 |
|
Obliviate_
Elev |
Oavsett hur dåligt jag mår får alltid låten Fireflies med owl city mig att må lite bättre
14 aug, 2012 23:40 |
|
Hp Luna
Elev |
15 aug, 2012 00:00 |
|
themarauder
Lärare |
15 aug, 2012 00:39 |
|
Borttagen
|
Anyone here? :3
Jag borde egentligen sova tidigt, blablabla. Packa måste jag också göra och så. Men först läsa böcker. Men först titta klart på Happy Tree Friends. Och dricka kaffe. Ugh. Varför har man alltid så lite tid? :c Och så måste jag tanka mobilen också. Gah. 15 aug, 2012 20:19 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen