Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1408 1409 1410 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Caius
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Caius:
Undrar hur länge jag blir vaken idag efter kaffet, lol.


... dricker du också kaffe nu? o.o
Nä, men för någon timme sedan. XD

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

14 aug, 2012 22:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Caius:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Caius:
Undrar hur länge jag blir vaken idag efter kaffet, lol.


... dricker du också kaffe nu? o.o
Nä, men för någon timme sedan. XD


Aha XD

fast jag själv brukar bli trött av kaffe, inte pigg. xD

tänkte du stanna uppe eller? ^^

14 aug, 2012 22:37

Caius
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Caius:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Caius:
Undrar hur länge jag blir vaken idag efter kaffet, lol.


... dricker du också kaffe nu? o.o
Nä, men för någon timme sedan. XD


Aha XD

fast jag själv brukar bli trött av kaffe, inte pigg. xD

tänkte du stanna uppe eller? ^^
Själv så blev jag aspigg förra gången jag drack kaffe sent, då somnade jag inte förens vid tre-fyra tiden på natten. XD
Egentligen hade jag inte tänkt det, för min tanke har varit att försöka vända dygnet åt rätt håll igen. /; Och det pga att jag vill få någon rytm i min vardag igen trots att jag inte har något vettigt att göra på dagarna förutom att söka jobb.

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

14 aug, 2012 22:48

Borttagen

Avatar


Caius
Ah, I see! Men då hoppas jag att det går bättre den här gången! xD att du somnar tidigare och så.

14 aug, 2012 22:50

Caius
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Caius
Ah, I see! Men då hoppas jag att det går bättre den här gången! xD att du somnar tidigare och så.
Det önskar jag med, lol. För det var inte mysigt att ligga och vänta på morgonen för att man inte kunde somna, det kändes som att tiden stod stilla. XD

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

14 aug, 2012 22:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Caius:
Skrivet av Borttagen:
Caius
Ah, I see! Men då hoppas jag att det går bättre den här gången! xD att du somnar tidigare och så.
Det önskar jag med, lol. För det var inte mysigt att ligga och vänta på morgonen för att man inte kunde somna, det kändes som att tiden stod stilla. XD


Det kan jag förstå XD
har hänt mig alldeles för många gånger .___.

14 aug, 2012 22:53

Obliviate_
Elev

Avatar


Oavsett hur dåligt jag mår får alltid låten Fireflies med owl city mig att må lite bättre

14 aug, 2012 23:40

Hp Luna
Elev

Avatar


00.00 OHOOOOOOOOOOOOO..... :o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F92212adb522f8b6ce61d666fb4696a74%2Ftumblr_ms7mtuYClu1s28rj3o1_500.gifMin tumblr

15 aug, 2012 00:00

themarauder
Lärare

Avatar


Godkväll alla mugglisar som vanligt kan/vill inte jag sova.


=) - just like themarauder

15 aug, 2012 00:39

Borttagen

Avatar


Anyone here? :3
Jag borde egentligen sova tidigt, blablabla. Packa måste jag också göra och så. Men först läsa böcker. Men först titta klart på Happy Tree Friends. Och dricka kaffe.

Ugh. Varför har man alltid så lite tid? :c
Och så måste jag tanka mobilen också.

Gah.

15 aug, 2012 20:19

1 2 3 ... 1408 1409 1410 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.