Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
OliverPhelps
Måste bara lätta på mitt hjärta och skriva en komplimang till dig. ♥ Du betyder så mycket för mig. Kan bara inte leva utan dig, helt enkelt. Att du alltid lyssnar, ger mig råd och stöttar mig bertyder så mycket för mig. Att veta att det alltid finns någon där som kommer att stå vid min sida, det är väldigt tröstande för mig. Och om det inte vore för dig... Nej, jag vet inte vad jag skulle gjort om jag inte träffat/hittat/sett dig här på Mugglis. Allt skulle vara så annorlunda då, om jag inte skulle satt upp dig på min "Mugglisar jag gillar lista" (Tror det var det jag gjorde) och du inte skulle skickat en uggla om det...DÅ skulle vi aldrig börjat uggla och aldrig lära känna varandra lika bra... Jag kommer ihåg hur jag beundrade dig då, (Och det gör jag ännu) hur du sa saker på det sättet och hur cool du verkade. Haha... Och det enda jag vill är att träffa dig... ♥ BUT I LOVE U FOR EVER ♥ ![]()
9 sep, 2012 18:58 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
ronnyponny: Tack finis! ♥
9 sep, 2012 19:03 |
|
Consectetuer
Elev |
9 sep, 2012 19:03 |
|
Regulus
Elev |
9 sep, 2012 19:04 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Katla åkte just hem och jag saknar dig redan bby. du är bäst på många sätt och vis. yeh teheheh jag vet lovey ♏︎ 9 sep, 2012 19:06 |
|
HannaPanna
Elev |
9 sep, 2012 19:26 |
|
HarryPotterAndTheHungerGames
Elev |
Lunah~ Aw. ♥ Tack du söta.
» There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment. « 9 sep, 2012 19:34 |
|
Majis
Elev |
Regulus: Oh... Jag fick en låt, men... Rullar jag i djupet? xD
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 9 sep, 2012 19:48 |
|
OliverPhelps
Elev |
Skrivet av Lills: OliverPhelps Måste bara lätta på mitt hjärta och skriva en komplimang till dig. ♥ Du betyder så mycket för mig. Kan bara inte leva utan dig, helt enkelt. Att du alltid lyssnar, ger mig råd och stöttar mig bertyder så mycket för mig. Att veta att det alltid finns någon där som kommer att stå vid min sida, det är väldigt tröstande för mig. Och om det inte vore för dig... Nej, jag vet inte vad jag skulle gjort om jag inte träffat/hittat/sett dig här på Mugglis. Allt skulle vara så annorlunda då, om jag inte skulle satt upp dig på min "Mugglisar jag gillar lista" (Tror det var det jag gjorde) och du inte skulle skickat en uggla om det...DÅ skulle vi aldrig börjat uggla och aldrig lära känna varandra lika bra... Jag kommer ihåg hur jag beundrade dig då, (Och det gör jag ännu) hur du sa saker på det sättet och hur cool du verkade. Haha... Och det enda jag vill är att träffa dig... ♥ BUT I LOVE U FOR EVER ♥ Men älsk :'3 Om vi inte hittat varandra skulle jag typ va deprimerad.. Du betyder så mycket för mig! Utan dig skulle jag inte fungera!! ♥♥ Träffas ska vi ♥ LOVE YOU!!! ♥♥ Kan inte riktigt beskriva med ord hur mycket du betyder! :O
9 sep, 2012 19:49 |
|
Candyfloss
Elev |
9 sep, 2012 20:09 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen