Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
14 aug, 2012 22:13 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag med xD MissWentz Jodå. Haft en trevlig helg och så, så borde inte gnälla ^-^ det är otroligt bra i jämförelse med hur jag mådde förr iaf! Så bra. Nu shotar jag oc min kompis coca cola i snaps glas! xd ![]()
14 aug, 2012 22:14 |
|
ginny_ginny
Elev |
14 aug, 2012 22:14 |
|
Borttagen
|
14 aug, 2012 22:15 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Borttagen: MissWentz Coolt jag shotar aldrig, inte ens vodka eller cola .___. Fast nu dricker jag kaffe Det är ju jätte kul att shota cola! xD Du har gått miste om något där, fast det är ju lite fail när man missa munnen. x) ![]()
14 aug, 2012 22:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MissWentz: Skrivet av Borttagen: MissWentz Coolt jag shotar aldrig, inte ens vodka eller cola .___. Fast nu dricker jag kaffe Det är ju jätte kul att shota cola! xD Du har gått miste om något där, fast det är ju lite fail när man missa munnen. x) Jag shotade Cola när jag var nio, tio xD nu dricker jag bara vodka med cola, men shotar inte, tycker det är äckligt. Och om man shotar Cola så förlorar den sin underbara smak bara tycker jag! 14 aug, 2012 22:22 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Borttagen: MissWentz Coolt jag shotar aldrig, inte ens vodka eller cola .___. Fast nu dricker jag kaffe Det är ju jätte kul att shota cola! xD Du har gått miste om något där, fast det är ju lite fail när man missa munnen. x) Jag shotade Cola när jag var nio, tio xD nu dricker jag bara vodka med cola, men shotar inte, tycker det är äckligt. Och om man shotar Cola så förlorar den sin underbara smak bara tycker jag! Men om man har en massa cola då? Och jag är ju bara 13 du är ju typ 20 (fast för mig kommer du alltid vara en 24-årig kille ).xD ![]()
14 aug, 2012 22:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MissWentz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Borttagen: MissWentz Coolt jag shotar aldrig, inte ens vodka eller cola .___. Fast nu dricker jag kaffe Det är ju jätte kul att shota cola! xD Du har gått miste om något där, fast det är ju lite fail när man missa munnen. x) Jag shotade Cola när jag var nio, tio xD nu dricker jag bara vodka med cola, men shotar inte, tycker det är äckligt. Och om man shotar Cola så förlorar den sin underbara smak bara tycker jag! Men om man har en massa cola då? Och jag är ju bara 13 du är ju typ 20 (fast för mig kommer du alltid vara en 24-årig kille ).xD Men man kan inte shota med massa cola, då är det inga shots XD Jag är 18 :'( The guy I like är 20, snart iaf. Men jaja. Vad var det jag hette? Klara? XD 14 aug, 2012 22:29 |
|
Caius
Elev |
Undrar hur länge jag blir vaken idag efter kaffet, lol.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 14 aug, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Caius: Undrar hur länge jag blir vaken idag efter kaffet, lol. ... dricker du också kaffe nu? o.o 14 aug, 2012 22:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen