Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mine
Elev |
Vildvittra~ Det är ju bara det när ska vi träffas osv. Eftersom det är sällan ni kommer upp hit och vi sällan kommer ner, hur blir det då? D:
9 sep, 2012 15:42 |
|
Freja
Elev |
Tack ronnyponny!
Everything is Dramione and nothing hurts. 9 sep, 2012 15:53 |
|
Borttagen
|
9 sep, 2012 15:57 |
|
mine
Elev |
9 sep, 2012 16:27 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av mine: Vildvittra~ Det är ju bara det när ska vi träffas osv. Eftersom det är sällan ni kommer upp hit och vi sällan kommer ner, hur blir det då? D: Eller hur D: Får väll ta och sno med mig min fader och åka buss upp i sommar eller så ^^ Eller kanske när farmor fyller ^^när det nu var xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 sep, 2012 16:41 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av mine: Vildvittra~ Det är ju bara det när ska vi träffas osv. Eftersom det är sällan ni kommer upp hit och vi sällan kommer ner, hur blir det då? D: Eller hur D: Får väll ta och sno med mig min fader och åka buss upp i sommar eller så ^^ Eller kanske när farmor fyller ^^när det nu var xD Farmor fyller väl år typ i december någon gång?^^ 9 sep, 2012 16:45 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av mine: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av mine: Vildvittra~ Det är ju bara det när ska vi träffas osv. Eftersom det är sällan ni kommer upp hit och vi sällan kommer ner, hur blir det då? D: Eller hur D: Får väll ta och sno med mig min fader och åka buss upp i sommar eller så ^^ Eller kanske när farmor fyller ^^när det nu var xD Farmor fyller väl år typ i december någon gång?^^ Då får vi väll se om vi kan komma då^^ C: "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 sep, 2012 16:49 |
|
OliverPhelps
Elev |
9 sep, 2012 18:16 |
|
DarkBells
Elev |
HannaPanna - Jag måste bara ge dig en till komplimang för att uttrycka mig ordentligt... ♥
Om det finns ett bättre ord än älskar skulle jag använda det! Men i alla fall, Jag älskar dig! Du är en av de personer på Mugglis jag bara MÅSTE TRÄFFA! ♥ Alltså, I love you!! you're special!!
9 sep, 2012 18:36 |
|
Lucy och Rose
Elev |
9 sep, 2012 18:40 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen