The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Spiderpig
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skola. I... Övermorgon xD Nu kommer jag reta er som har det hela tiden x) Fubb har haft min första skoldag idag xC ~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 8 jan, 2013 14:51 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Spiderpig: Skrivet av Victoire Weasly: Skola. I... Övermorgon xD Nu kommer jag reta er som har det hela tiden x) Fubb har haft min första skoldag idag xC Hade min igår... Dx ![]()
8 jan, 2013 14:58 |
|
Spiderpig
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av Spiderpig: Skrivet av Victoire Weasly: Skola. I... Övermorgon xD Nu kommer jag reta er som har det hela tiden x) Fubb har haft min första skoldag idag xC Hade min igår... Dx :O Hemskt xc ~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 8 jan, 2013 14:59 |
|
Rut Luna
Elev |
Jag tycker att det är lite skönt att skolan har börjat c: Är jag konstig?
Jag är faktiskt död. 8 jan, 2013 16:18 |
|
Spiderpig
Elev |
Skrivet av Rut Luna: Jag tycker att det är lite skönt att skolan har börjat c: Är jag konstig? Nah självklart inte! Jag gillar vissa saker med att skolan har börjat! ~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 8 jan, 2013 17:39 |
|
Rut Luna
Elev |
Skrivet av Spiderpig: Skrivet av Rut Luna: Jag tycker att det är lite skönt att skolan har börjat c: Är jag konstig? Nah självklart inte! Jag gillar vissa saker med att skolan har börjat! Vad bra :3 Det har börjat en tjej som heter typ Scharzad c: Can't spell that name Jag är faktiskt död. 8 jan, 2013 17:46 |
|
The-little-Gryff
Elev |
Jag är så flummigt sur på min lärare. Hon lovade att vi skulle mjukstarta i skolan nu efter jullovet, men vad ska vi göra hela dagen? Vi ska jobba MATTE!! Hela dagen! Decimaltal.. Sur
8 jan, 2013 17:47 |
|
Spiderpig
Elev |
Skrivet av Rut Luna: Skrivet av Spiderpig: Skrivet av Rut Luna: Jag tycker att det är lite skönt att skolan har börjat c: Är jag konstig? Nah självklart inte! Jag gillar vissa saker med att skolan har börjat! Vad bra :3 Det har börjat en tjej som heter typ Scharzad c: Can't spell that name The-little-Gryff GHAAA jobbigt ~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 8 jan, 2013 17:47 |
|
Rut Luna
Elev |
Skrivet av The-little-Gryff: Jag är så flummigt sur på min lärare. Hon lovade att vi skulle mjukstarta i skolan nu efter jullovet, men vad ska vi göra hela dagen? Vi ska jobba MATTE!! Hela dagen! Decimaltal.. Sur Vi jobbar också med decimaltal c: 35,7 delat med 4 t.ex. Eller 4x2,67 Jag är faktiskt död. 8 jan, 2013 17:50 |
|
Spiderpig
Elev |
Skrivet av Rut Luna: Skrivet av The-little-Gryff: Jag är så flummigt sur på min lärare. Hon lovade att vi skulle mjukstarta i skolan nu efter jullovet, men vad ska vi göra hela dagen? Vi ska jobba MATTE!! Hela dagen! Decimaltal.. Sur Vi jobbar också med decimaltal c: 35,7 delat med 4 t.ex. Eller 4x2,67 Vi jobbar med...O.o INGENTING MOHAHAHAHAHA än...jag har matte för första gången på denna terminen imorgon ~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 8 jan, 2013 17:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen