Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag med xD MissWentz Jodå. Haft en trevlig helg och så, så borde inte gnälla ^-^ det är otroligt bra i jämförelse med hur jag mådde förr iaf! 14 aug, 2012 21:51 |
|
ginny_ginny
Elev |
14 aug, 2012 21:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ginny_ginny: Vilken klass ska du börja? Ettan på gymnasiet, sadly enough. Fast jag egentligen borde börja trean ^.^ har iaf ålder-övertag i klassen xD 14 aug, 2012 21:56 |
|
Parseltongue
Elev |
14 aug, 2012 21:59 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginny_ginny: Vilken klass ska du börja? Ettan på gymnasiet, sadly enough. Fast jag egentligen borde börja trean ^.^ har iaf ålder-övertag i klassen xD Ja... mer sommarlov skulle vara skönt.. haha ja ;D
14 aug, 2012 22:00 |
|
hyperion
Elev |
Jag har beslutsångest, ska jag stänga ner och lägga mig tidigt så jag orkar upp imorgon (alltså, jobb... så jävla skönt att jag bara behöver sitta där och typ se på tv när jag väl kommer dit iaf) eller se på Doctor Who... hmm..
![]()
14 aug, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
ginny_ginny
Mer sommarlov skulle behövas, för att det jag och mina vänner planerade hann vi inte med. Det får bli höstlov då, eller så och det är ju ett bra tag dit :c 14 aug, 2012 22:04 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av Borttagen: ginny_ginny Mer sommarlov skulle behövas, för att det jag och mina vänner planerade hann vi inte med. Det får bli höstlov då, eller så och det är ju ett bra tag dit :c JA jag håller med... det skulle behövas! Men höstlovet är ju liksom månader bort! Men vad ska man göra... och skolan kanske inte blir så farlig som man tänker sig...
14 aug, 2012 22:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Borttagen: ginny_ginny Mer sommarlov skulle behövas, för att det jag och mina vänner planerade hann vi inte med. Det får bli höstlov då, eller så och det är ju ett bra tag dit :c JA jag håller med... det skulle behövas! Men höstlovet är ju liksom månader bort! Men vad ska man göra... och skolan kanske inte blir så farlig som man tänker sig... Jag ser faktiskt fram emot skolan nu, vilket är ovanligt xD Men jag tänker på att de flesta av mina vänner går/har gått på den skolan så det känns lättare. Vilken linje ska du gå? eller, ja, vilken klass går du i btw? xD 14 aug, 2012 22:08 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Borttagen: ginny_ginny Mer sommarlov skulle behövas, för att det jag och mina vänner planerade hann vi inte med. Det får bli höstlov då, eller så och det är ju ett bra tag dit :c JA jag håller med... det skulle behövas! Men höstlovet är ju liksom månader bort! Men vad ska man göra... och skolan kanske inte blir så farlig som man tänker sig... Jag ser faktiskt fram emot skolan nu, vilket är ovanligt xD Men jag tänker på att de flesta av mina vänner går/har gått på den skolan så det känns lättare. Vilken linje ska du gå? eller, ja, vilken klass går du i btw? xD Ja... jag ska bara börja 7:an...
14 aug, 2012 22:10 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen