Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Magda
Elev |
9 sep, 2012 13:52 |
|
Tonks_xD
Elev |
Ja, haha xD Typ 6500 inlägg kvar för mig
![]()
9 sep, 2012 13:53 |
|
Magda
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Ja, haha xD Typ 6500 inlägg kvar för mig typ 8080 för mig ._. ![]()
9 sep, 2012 13:55 |
|
Miss Black
Elev |
9 sep, 2012 14:08 |
|
Vildvittra
Elev |
Komplimanger till de mest awesomeigaste mugglisarna enligt mig =D
Och det finns flera, men dessa är på topp enligt mig. Sen finns det andra små finisar med ofc. C: Candyfloss Du är awesome, vet du om det? Har sjukt bra humor och jag bara älskar dig =) mine Min underbara, bästaste och mest awesomeigaste kusin jag har. Tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra D: Men hade hur kul som helst med dig i somras och vi måste bara ses snart igen!!! Det är ett faktum. Tamburlaine Du är en awesome rollare, skriver sjukt bra inlägg och med känsla. Din ff är hur bra som helst, älskar de låga kapitlen och bakrundshistorien till allt. Consectetuer Du är en underbar person, en man kan prata med och en som förstår en. Har underbar humor och smart upp till tusen xD Så om jag kommer på något jag inte vet, så frågar jag dig bara xD Cara Riddle Jadu, vet knappt vad jag ska börja. Du är den mest awesomeigaste mugglisen här, enligt mig dock. Har inte träffat dig, vilket är synd D: Vilket vi måste gröra^^ =) Känns som att jag känner dig, ja inte allt kanske men mycket xD Ska jag börja med rollen, så är du hur bra som helst. Älskar att rolla med dig ♥ Sen din galna humor xD Alltså gud så mycket jag har skratta åt våra samtal xD Liksom humor helt i min smak, och du fattar mig helt och hållet. Love you ♥ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 sep, 2012 14:33 |
|
GinnyOlivia
Elev |
9 sep, 2012 14:34 |
|
Seriously
Elev |
Ville bara säga att jag älskar Danzi's bloggar, både hennes Harry Potter-blogg och hennes vardagsblogg.
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 9 sep, 2012 15:08 |
|
Ginny00
Elev |
Regulus
Åh, den låten älskar jag :' 9 sep, 2012 15:19 |
|
Cara Riddle
Elev |
Vildvittra Tessan...men...jag...*ler dumt*
du är för söt och du är verkligen en underbar person som jag älskar så grymt mkt ![]()
9 sep, 2012 15:28 |
|
Borttagen
|
9 sep, 2012 15:36 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen