@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag sälger Li och massor av andra Silverkort! Är det någon som är intreserad??
25 feb, 2013 20:14 |
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Lolly0101: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Lolly0101: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Lolly0101: Säljer Luna Lovegood och Ginerva Weasly ! Du kan få köpa en av varje om du vill? Själklart ! Vad är ett lämpligt pris för dig ? Båda är ju väldigt dyra kort såå... 55? Kanske 74 ? Nej tack 65? 25 feb, 2013 20:17 |
|
Borttagen
|
Dobby!! säljer sin Li ganska billigt!!!! Och massa andra roliga och nyttiga silverkort!
Ärligt, det skulle ju vara coolt med Malfoy, Diggory eller självaste Viktor Krum?! Kom igen allihopa, det är först i kvarn! Bjud här eller i uggla med Dobby!!! Var inte rädda för att fråga! FÖRST I KVARN! Någon intresserad? OBS! Erbjudandet gäller under Dobby!!´s pris, och vilkor! FÖRST I KVARN! SKYNDA!!!!! 25 feb, 2013 20:26 |
|
stellaa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av stellaa: Skrivet av Borttagen: Samlar på Merlin och Morgana men du kan ändå köpa 19 morgana och 14 merlin men det blir ganska dyrt! Kan också sälja Fred Weasley plus 3 cliodana. Hur mycket blir det? jag vet inte... 50-60 galleoner? Eller blir det för mycket? 55 G? ^^ ![]() 25 feb, 2013 20:29 |
|
Borttagen
|
Dobby!! säljer sin Li ganska billigt!!!! Och massa andra roliga och nyttiga silverkort!
Ärligt, det skulle ju vara coolt med Malfoy, Diggory eller självaste Viktor Krum?! Kom igen allihopa, det är först i kvarn! Bjud här eller i uggla med Dobby!!! Var inte rädda för att fråga! FÖRST I KVARN! Någon intresserad? OBS! Erbjudandet gäller under Dobby!!´s pris, och vilkor! FÖRST I KVARN! SKYNDA!!!!! 25 feb, 2013 20:33 |
|
Hp Luna
Elev |
Skrivet av Lolly0101: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Lolly0101: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Lolly0101: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Lolly0101: Säljer Luna Lovegood och Ginerva Weasly ! Du kan få köpa en av varje om du vill? Själklart ! Vad är ett lämpligt pris för dig ? Båda är ju väldigt dyra kort såå... 55? Kanske 74 ? Nej tack 65? det är lugnt Min tumblr
25 feb, 2013 20:34 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Säljer du Luna? Jag sälger Li och massor av andra Silverkort! Är det någon som är intreserad?? 25 feb, 2013 20:40 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Skrivet av hockey macke: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av hockey macke: hur mycket kan du ge kanske 6 g Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Lolly0101: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Lolly0101: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Lolly0101: Säljer Luna Lovegood och Ginerva Weasly ! Du kan få köpa en av varje om du vill? Själklart ! Vad är ett lämpligt pris för dig ? Båda är ju väldigt dyra kort såå... 55? Kanske 74 ? Nej tack Kan sälja dom till dig för 55 g 7g yoshi komprensation nej 6 g max http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 25 feb, 2013 21:20 |
|
NyTo
Elev |
26 feb, 2013 09:28 |
|
Lolly0101
Elev |
Säljer Luna och Ginny !
26 feb, 2013 09:43 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen