Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Någon här? :3 Jag är här och jag har inte sett dig på länge och jag har saknat dig enormt! 14 aug, 2012 21:31 |
|
Borttagen
|
Hai *vinkar* Horn Oh hai *vinkar* Ja, jo... jag höll mig mest undan, men jag var upptagen i helgen och så :' Allt bra med er? 14 aug, 2012 21:33 |
|
MissWentz
Elev |
14 aug, 2012 21:34 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hai *vinkar* Horn Oh hai *vinkar* Ja, jo... jag höll mig mest undan, men jag var upptagen i helgen och så :' Allt bra med er? Lo Men allt är bra SJälv då?
14 aug, 2012 21:37 |
|
Borttagen
|
InspiredPsycho
Det är rätt så okej, min sommar är lätt den sämsta och den blev förstörd i början av sommarloven men annars är det bra. Har du gått ur The Dark Side Alice? 14 aug, 2012 21:39 |
|
Borttagen
|
Yo! Hur är läget? Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Borttagen: Hai *vinkar* Horn Oh hai *vinkar* Ja, jo... jag höll mig mest undan, men jag var upptagen i helgen och så :' Allt bra med er? Lo Men allt är bra SJälv då? Det är fint, faktiskt. Otroligt nog ^-^ Skrivet av Borttagen: InspiredPsycho Det är rätt så okej, min sommar är lätt den sämsta och den blev förstörd i början av sommarloven men annars är det bra. Har du gått ur The Dark Side Alice? Men åh nej! min skulle vara den bästa sommaren någonsin, gick inte särskilt bra, fast när jag tänker efter så har det hänt en hel del bra grejer. så tänk på allt det roliga som hände kanske? ^-^ Jag står kvar på listan men jag tog en paus. 14 aug, 2012 21:44 |
|
ginny_ginny
Elev |
14 aug, 2012 21:46 |
|
Borttagen
|
14 aug, 2012 21:46 |
|
ginny_ginny
Elev |
14 aug, 2012 21:47 |
|
MissWentz
Elev |
14 aug, 2012 21:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen