@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
stellaa
Elev |
Skrivet av Hp Luna: Skrivet av stellaa: SAMLAR PÅ MORGANA, FRED, GEORGE, MERLIN, KIRKE & CLÍOHDNA-KORT, SKICKA UGGLA OM DU SÄLJER! det blev caps där ja. Säljjer alla kort jag har mer än 1 av Köper så många jag får av de jag skrev! ![]() 24 feb, 2013 12:59 |
|
Borttagen
|
Vet inte... Vad vill du betala? 24 feb, 2013 13:02 |
|
Hp Luna
Elev |
Skrivet av stellaa: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av stellaa: SAMLAR PÅ MORGANA, FRED, GEORGE, MERLIN, KIRKE & CLÍOHDNA-KORT, SKICKA UGGLA OM DU SÄLJER! det blev caps där ja. Säljjer alla kort jag har mer än 1 av Köper så många jag får av de jag skrev! Okej ugglar Skrivet av Borttagen: Vet inte... Vad vill du betala? Eh.. ingen aning... Eller vill du byta mot typ en dunderklubba? Min tumblr
24 feb, 2013 13:05 |
|
stellaa
Elev |
24 feb, 2013 13:06 |
|
Borttagen
|
Hp Luna, nej, jag vet inte. Helst inte mot en dunderklubba, jag har redan tre... Ungefär hur mycket är den värd?
24 feb, 2013 13:12 |
|
Hp Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hp Luna, nej, jag vet inte. Helst inte mot en dunderklubba, jag har redan tre... Ungefär hur mycket är den värd? Jag har ingen aning... Men vill du byta mot något annat? Min tumblr
24 feb, 2013 13:13 |
|
Borttagen
|
24 feb, 2013 13:13 |
|
Hp Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Borttagen: Hp Luna, nej, jag vet inte. Helst inte mot en dunderklubba, jag har redan tre... Ungefär hur mycket är den värd? Jag har ingen aning... Men vill du byta mot något annat? Drakblod? Nej tack.. Har bara drakblod som är värt 60g och så mycket är inte riktigt en halsduk värd. Min tumblr
24 feb, 2013 13:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Borttagen: Hp Luna, nej, jag vet inte. Helst inte mot en dunderklubba, jag har redan tre... Ungefär hur mycket är den värd? Jag har ingen aning... Men vill du byta mot något annat? Drakblod? Nej tack.. Har bara drakblod som är värt 60g och så mycket är inte riktigt en halsduk värd. Nej, det är den ju inte, kom jag på... 24 feb, 2013 13:16 |
|
Hp Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Borttagen: Hp Luna, nej, jag vet inte. Helst inte mot en dunderklubba, jag har redan tre... Ungefär hur mycket är den värd? Jag har ingen aning... Men vill du byta mot något annat? Drakblod? Nej tack.. Har bara drakblod som är värt 60g och så mycket är inte riktigt en halsduk värd. Nej, det är den ju inte, kom jag på... Haha Men om du inte vill byta mot typ snögubbe och snölykta? Vill nog inte köpa eftersom jag redan har 4 Min tumblr
24 feb, 2013 13:19 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen