Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1399 1400 1401 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av LucyMalfoy:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av LucyMalfoy:
tips på vad jag kan göra? Snälla tips


På datorn eller?


Saker jag kan göra. På block eller på datorn


Läs bloggar, tumblr, chatta med folk, rita?

11 aug, 2012 23:42

LucyMalfoy
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av LucyMalfoy:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av LucyMalfoy:
tips på vad jag kan göra? Snälla tips


På datorn eller?


Saker jag kan göra. På block eller på datorn


Läs bloggar, tumblr, chatta med folk, rita?


Jag ska kanske skriva

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

11 aug, 2012 23:43

Quidditch
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av LucyMalfoy:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av LucyMalfoy:
tips på vad jag kan göra? Snälla tips


På datorn eller?


Saker jag kan göra. På block eller på datorn


Läs bloggar, tumblr, chatta med folk, rita?


Skriv fanfictions..eller bara vanliga berättelser.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F4hdw91.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F200ck0i.gif

11 aug, 2012 23:43

LucyMalfoy
Elev

Avatar


Skrivet av Quidditch:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av LucyMalfoy:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av LucyMalfoy:
tips på vad jag kan göra? Snälla tips


På datorn eller?


Saker jag kan göra. På block eller på datorn


Läs bloggar, tumblr, chatta med folk, rita?


Skriv fanfictions..eller bara vanliga berättelser.


Det ska jag nog, yes

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

11 aug, 2012 23:43

Caius
Elev

Avatar


Jag stör mig på mitt högeröga. Något har suttit fast i det hela dagen och kommer inte ur. Det är skit suddigt och irriterande.
Och varje gång när jag inte tänker på att jag ska gnugga mig i det så glömmer jag att blunda, vilket resulterar i att jag kör in fingrarna i ögat när det fortfarande är öppet - vilket jag inte rekommenderar att ni gör om ni har långa naglar (det gör ont).

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

11 aug, 2012 23:45

LucyMalfoy
Elev

Avatar


Skrivet av Caius:
Jag stör mig på mitt högeröga. Något har suttit fast i det hela dagen och kommer inte ur. Det är skit suddigt och irriterande.
Och varje gång när jag inte tänker på att jag ska gnugga mig i det så glömmer jag att blunda, vilket resulterar i att jag kör in fingrarna i ögat när det fortfarande är öppet - vilket jag inte rekommenderar att ni gör om ni har långa naglar (det gör ont).

Usch!

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

11 aug, 2012 23:47

Caius
Elev

Avatar


Skrivet av LucyMalfoy:
Skrivet av Caius:
Jag stör mig på mitt högeröga. Något har suttit fast i det hela dagen och kommer inte ur. Det är skit suddigt och irriterande.
Och varje gång när jag inte tänker på att jag ska gnugga mig i det så glömmer jag att blunda, vilket resulterar i att jag kör in fingrarna i ögat när det fortfarande är öppet - vilket jag inte rekommenderar att ni gör om ni har långa naglar (det gör ont).

Usch!
Japp, kan man lugnt säga. Men på samma gång så kanske det är bra att jag kör in fingrarna i ögonen, lol. Jag vill ju lära mig att ta på mig linser så jag kan cosplaya diverse olika karaktärer med rätt ögonfärg.

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

11 aug, 2012 23:51

LucyMalfoy
Elev

Avatar


Skrivet av Caius:
Skrivet av LucyMalfoy:
Skrivet av Caius:
Jag stör mig på mitt högeröga. Något har suttit fast i det hela dagen och kommer inte ur. Det är skit suddigt och irriterande.
Och varje gång när jag inte tänker på att jag ska gnugga mig i det så glömmer jag att blunda, vilket resulterar i att jag kör in fingrarna i ögat när det fortfarande är öppet - vilket jag inte rekommenderar att ni gör om ni har långa naglar (det gör ont).

Usch!
Japp, kan man lugnt säga. Men på samma gång så kanske det är bra att jag kör in fingrarna i ögonen, lol. Jag vill ju lära mig att ta på mig linser så jag kan cosplaya diverse olika karaktärer med rätt ögonfärg.

Det är kanske rätt

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

11 aug, 2012 23:54

Borttagen

Avatar


tjo guys!

11 aug, 2012 23:58

Mikaela120
Elev

Avatar


Jag har 180 galleoner och lite småpengar... och jag känner mig rik x)

11 aug, 2012 23:59

1 2 3 ... 1399 1400 1401 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.