Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av LucyMalfoy: tips på vad jag kan göra? Snälla tips På datorn eller? Saker jag kan göra. På block eller på datorn Läs bloggar, tumblr, chatta med folk, rita? 11 aug, 2012 23:42 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av LucyMalfoy: tips på vad jag kan göra? Snälla tips På datorn eller? Saker jag kan göra. På block eller på datorn Läs bloggar, tumblr, chatta med folk, rita? Jag ska kanske skriva Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 11 aug, 2012 23:43 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av LucyMalfoy: tips på vad jag kan göra? Snälla tips På datorn eller? Saker jag kan göra. På block eller på datorn Läs bloggar, tumblr, chatta med folk, rita? Skriv fanfictions..eller bara vanliga berättelser. ![]()
11 aug, 2012 23:43 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Quidditch: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av LucyMalfoy: tips på vad jag kan göra? Snälla tips På datorn eller? Saker jag kan göra. På block eller på datorn Läs bloggar, tumblr, chatta med folk, rita? Skriv fanfictions..eller bara vanliga berättelser. Det ska jag nog, yes Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 11 aug, 2012 23:43 |
|
Caius
Elev |
Jag stör mig på mitt högeröga. Något har suttit fast i det hela dagen och kommer inte ur. Det är skit suddigt och irriterande.
Och varje gång när jag inte tänker på att jag ska gnugga mig i det så glömmer jag att blunda, vilket resulterar i att jag kör in fingrarna i ögat när det fortfarande är öppet - vilket jag inte rekommenderar att ni gör om ni har långa naglar (det gör ont). Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 11 aug, 2012 23:45 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Caius: Jag stör mig på mitt högeröga. Något har suttit fast i det hela dagen och kommer inte ur. Det är skit suddigt och irriterande. Och varje gång när jag inte tänker på att jag ska gnugga mig i det så glömmer jag att blunda, vilket resulterar i att jag kör in fingrarna i ögat när det fortfarande är öppet - vilket jag inte rekommenderar att ni gör om ni har långa naglar (det gör ont). Usch! Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 11 aug, 2012 23:47 |
|
Caius
Elev |
Skrivet av LucyMalfoy: Japp, kan man lugnt säga. Men på samma gång så kanske det är bra att jag kör in fingrarna i ögonen, lol. Jag vill ju lära mig att ta på mig linser så jag kan cosplaya diverse olika karaktärer med rätt ögonfärg. Skrivet av Caius: Jag stör mig på mitt högeröga. Något har suttit fast i det hela dagen och kommer inte ur. Det är skit suddigt och irriterande. Och varje gång när jag inte tänker på att jag ska gnugga mig i det så glömmer jag att blunda, vilket resulterar i att jag kör in fingrarna i ögat när det fortfarande är öppet - vilket jag inte rekommenderar att ni gör om ni har långa naglar (det gör ont). Usch! Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 11 aug, 2012 23:51 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Caius: Skrivet av LucyMalfoy: Japp, kan man lugnt säga. Men på samma gång så kanske det är bra att jag kör in fingrarna i ögonen, lol. Jag vill ju lära mig att ta på mig linser så jag kan cosplaya diverse olika karaktärer med rätt ögonfärg. Skrivet av Caius: Jag stör mig på mitt högeröga. Något har suttit fast i det hela dagen och kommer inte ur. Det är skit suddigt och irriterande. Och varje gång när jag inte tänker på att jag ska gnugga mig i det så glömmer jag att blunda, vilket resulterar i att jag kör in fingrarna i ögat när det fortfarande är öppet - vilket jag inte rekommenderar att ni gör om ni har långa naglar (det gör ont). Usch! Det är kanske rätt Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 11 aug, 2012 23:54 |
|
Borttagen
|
tjo guys!
11 aug, 2012 23:58 |
|
Mikaela120
Elev |
Jag har 180 galleoner och lite småpengar... och jag känner mig rik x)
11 aug, 2012 23:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen