Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
Till alla jag vet vilka de var av de jag träffade och såg idag:
kotte7, Filifjonkan, Ginny00, Aivilo, Josefin_Weasley, Miss_Green, onlyoliviaa, HarryPotterr, M00NSTER och... Nu får jag hjärnsläpp. Till alla i alla fall: TACK! ~MY TUMBLR~ 8 sep, 2012 16:15 |
|
Miss_Green
Elev |
8 sep, 2012 16:16 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Victoire Weasly: Det var jättekul att träffas Men nu vet jag ju vem du är ~MY TUMBLR~ 8 sep, 2012 16:17 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Miss_Green: Victoire Weasly: Det var jättekul att träffas Men nu vet jag ju vem du är Yey Jag hade tänkt dig helt annorlunda! ;; ![]()
8 sep, 2012 16:18 |
|
Fang
Elev |
Tonks_xD tack!
8 sep, 2012 16:18 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Miss_Green: Victoire Weasly: Det var jättekul att träffas Men nu vet jag ju vem du är Yey Jag hade tänkt dig helt annorlunda! Ja, folk gör oftast det xD Men du var ju lite som jag tänkt mig ~MY TUMBLR~ 8 sep, 2012 16:19 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Puuh! Jag som trodde att du tänkte mig som häst xDSkrivet av Miss_Green: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Miss_Green: Victoire Weasly: Det var jättekul att träffas Men nu vet jag ju vem du är Yey Jag hade tänkt dig helt annorlunda! Ja, folk gör oftast det xD Men du var ju lite som jag tänkt mig ;; ![]()
8 sep, 2012 16:24 |
|
Elin Lovegood
Elev |
8 sep, 2012 16:25 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Victoire Weasly: Puuh! Jag som trodde att du tänkte mig som häst xDSkrivet av Miss_Green: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Miss_Green: Victoire Weasly: Det var jättekul att träffas Men nu vet jag ju vem du är Yey Jag hade tänkt dig helt annorlunda! Ja, folk gör oftast det xD Men du var ju lite som jag tänkt mig Det gjorde jag också ~MY TUMBLR~ 8 sep, 2012 16:25 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Victoire Weasly: Puuh! Jag som trodde att du tänkte mig som häst xDSkrivet av Miss_Green: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Miss_Green: Victoire Weasly: Det var jättekul att träffas Men nu vet jag ju vem du är Yey Jag hade tänkt dig helt annorlunda! Ja, folk gör oftast det xD Men du var ju lite som jag tänkt mig Det gjorde jag också DD: Nej, nu kanske vi ska sluta spamma tråden xD ;; ![]()
8 sep, 2012 16:29 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen