@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
whirlwinds
Elev |
probably WAY too much information, but well... dagens i-landsproblem: jag har precis målat naglarna (det har alltså inte torkat än) och blev helt plötsligt extremt bajsnödig. HAHAHA vad fan ska jag göra? nagellacket kommer ju kleta ut sig när jag ska torka mig........................
lolololololol detta är nog det mest intressanta som någonsin skrivits i den här tråden
11 okt, 2011 17:24 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av whirlwinds: HAHA ja. Men akut-torka bort nagellacket med nagellacksborttagningsmedel och gör om det sen...? eller nåt hahaprobably WAY too much information, but well... dagens i-landsproblem: jag har precis målat naglarna (det har alltså inte torkat än) och blev helt plötsligt extremt bajsnödig. HAHAHA vad fan ska jag göra? nagellacket kommer ju kleta ut sig när jag ska torka mig........................ lolololololol detta är nog det mest intressanta som någonsin skrivits i den här tråden ![]()
11 okt, 2011 17:28 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av whirlwinds: HAHA ja. Men akut-torka bort nagellacket med nagellacksborttagningsmedel och gör om det sen...? eller nåt haha probably WAY too much information, but well... dagens i-landsproblem: jag har precis målat naglarna (det har alltså inte torkat än) och blev helt plötsligt extremt bajsnödig. HAHAHA vad fan ska jag göra? nagellacket kommer ju kleta ut sig när jag ska torka mig........................ lolololololol detta är nog det mest intressanta som någonsin skrivits i den här tråden Eller så bajar du, och väntar på att det ska torka på toan. XD 11 okt, 2011 17:30 |
|
ginny_ginny
Elev |
11 okt, 2011 20:31 |
|
Enchanted
Elev |
Gissa vad jag ska dricka?
Wait for it...GLÖGG! ♥ 11 okt, 2011 20:42 |
|
leumas vän
Elev |
11 okt, 2011 20:47 |
|
Ida S
Lärare |
DELA MED DIG LITE TILL MIG SNÄLLA < 3333 Åh vad jag vill ha jul. "we live together, and harry does all the cooking." 11 okt, 2011 20:47 |
|
Enchanted
Elev |
Önska att jag kunde skicka till er 11 okt, 2011 20:59 |
|
Borttagen
|
Är så glad för att jag fått en läkartid nu på måndag ♥, äntligen ska de kolla handleden
11 okt, 2011 21:00 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Enchanted: Önska att jag kunde skicka till er Alkoholfri hoppas jag? 11 okt, 2011 21:08 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen