Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida S: http://www.youtube.com/watch?v=F0ZXGlN87js The party don't start till... Starkid walks in!! Haha, awesome! ♥ Visst är den? "we live together, and harry does all the cooking." 12 sep, 2011 19:35 |
|
Borttagen
|
Åh, nu fick jag "Going back to Hogwarts" på hjärnan..♥ Älskar den refrängen! ♥
12 sep, 2011 19:44 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh, nu fick jag "Going back to Hogwarts" på hjärnan..♥ Älskar den refrängen! ♥ Jag har lyssnat på den hela dagen. Back to witches and wizards and magical beasts, To goblins and ghosts and to magical feasts. Its all that I love, and it's all that I need, At Hogwarts, Hogwarts Back to spells and enchantments, potions and friends. To Gryffindors! Hufflepuffs! Ravenclaws! Slytherins! Back to the place where our story begins, At Hogwarts, Howarts 12 sep, 2011 19:46 |
|
Borttagen
|
TJABBA!
Hur står det till ikväll? 12 sep, 2011 19:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Åh, nu fick jag "Going back to Hogwarts" på hjärnan..♥ Älskar den refrängen! ♥ Jag har lyssnat på den hela dagen. Back to witches and wizards and magical beasts, To goblins and ghosts and to magical feasts. Its all that I love, and it's all that I need, At Hogwarts, Hogwarts Den delen är min favorit! ♥ 12 sep, 2011 19:48 |
|
Ida S
Lärare |
Jag älskar också Going back to Hogwarts! Och jag älskar att jag kan sitta och sjunga den från början till slut två gånger på när jag kör till/från stallet på moppen, för då slipper jagsitta och ha tråkigt ^^
"we live together, and harry does all the cooking." 12 sep, 2011 19:49 |
|
Borttagen
|
Kan den inte utantill...(ÄN!)
Låter ju som en toppebra sysselsättning 12 sep, 2011 19:51 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Åh, nu fick jag "Going back to Hogwarts" på hjärnan..♥ Älskar den refrängen! ♥ Jag har lyssnat på den hela dagen. Byt ut Hogwarts till mugglis så beskriver man mig själv innan jag loggar in. 12 sep, 2011 19:51
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-12 kl. 19:53
|
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Åh, nu fick jag "Going back to Hogwarts" på hjärnan..♥ Älskar den refrängen! ♥ Jag har lyssnat på den hela dagen. Back to witches and wizards and magical beasts, To goblins and ghosts and to magical feasts. Its all that I love, and it's all that I need, At Hogwarts, Hogwarts Back to spells and enchantments, potions and friends. To Gryffindors! Hufflepuffs! Ravenclaws! Slytherins! Back to the place where our story begins, At Hogwarts, Howarts ![]() http://27.media.tumblr.com/tumblr_lhyumirUz61qi0m0uo1_400.jpg 12 sep, 2011 19:51 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: TJABBA! Hur står det till ikväll? Sho! Det är bra 12 sep, 2011 19:51 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen