TartyAwesome Club
Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!Skrivet av GinnyHermionePotter :Skrivet av Borttagen: Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan! Skrivet av GinnyHermionePotter Ryssland... :Skrivet av Mrs.Potterhead: Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️ Så taggad till ett prov i morgon!! Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte? Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor! 23 okt, 2017 19:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter :Skrivet av Borttagen: Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!Skrivet av GinnyHermionePotter :Skrivet av Borttagen: Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan! Skrivet av GinnyHermionePotter Ryssland... :Skrivet av Mrs.Potterhead: Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️ Så taggad till ett prov i morgon!! Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte? Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor! Hur många gånger måste jag säga att jag inte bor i Norrköping utan lite längre norr... Fast du skulle hatat högstadiet i min stad... vi har bara 3 och den tredje är en privatskola. Och de andra två är bara fylld med idioter och äckliga personer... Så ni har inga linjer där man vill bi forskare, läkare eller något annat? 23 okt, 2017 19:39 |
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: I min by har vi mellanstadiet och högstadiet på samma skola! Och det finns bara en skola att välja på!Skrivet av GinnyHermionePotter :Skrivet av Borttagen: Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!Skrivet av GinnyHermionePotter :Skrivet av Borttagen: Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan! Skrivet av GinnyHermionePotter Ryssland... :Skrivet av Mrs.Potterhead: Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️ Så taggad till ett prov i morgon!! Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte? Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor! Hur många gånger måste jag säga att jag inte bor i Norrköping utan lite längre norr... Fast du skulle hatat högstadiet i min stad... vi har bara 3 och den tredje är en privatskola. Och de andra två är bara fylld med idioter och äckliga personer... Så ni har inga linjer där man vill bi forskare, läkare eller något annat? Linjer? Det finns bara en väg att gå! Det är en skitdålig kommunal skola som försöker få oss att bli bönder! Även om de flesta inte vill det! 23 okt, 2017 19:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter :Skrivet av Borttagen: I min by har vi mellanstadiet och högstadiet på samma skola! Och det finns bara en skola att välja på!Skrivet av GinnyHermionePotter :Skrivet av Borttagen: Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!Skrivet av GinnyHermionePotter :Skrivet av Borttagen: Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan! Skrivet av GinnyHermionePotter Ryssland... :Skrivet av Mrs.Potterhead: Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️ Så taggad till ett prov i morgon!! Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte? Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor! Hur många gånger måste jag säga att jag inte bor i Norrköping utan lite längre norr... Fast du skulle hatat högstadiet i min stad... vi har bara 3 och den tredje är en privatskola. Och de andra två är bara fylld med idioter och äckliga personer... Så ni har inga linjer där man vill bi forskare, läkare eller något annat? Linjer? Det finns bara en väg att gå! Det är en skitdålig kommunal skola som försöker få oss att bli bönder! Även om de flesta inte vill det! Inte kul! Idioter... du kommer antagligen bli musiker x) 23 okt, 2017 19:53 |
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Självklart ska jag bli musiker! Men vad ska du bli?Skrivet av GinnyHermionePotter :Skrivet av Borttagen: I min by har vi mellanstadiet och högstadiet på samma skola! Och det finns bara en skola att välja på!Skrivet av GinnyHermionePotter :Skrivet av Borttagen: Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!Skrivet av GinnyHermionePotter :Skrivet av Borttagen: Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan! Skrivet av GinnyHermionePotter Ryssland... :Skrivet av Mrs.Potterhead: Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️ Så taggad till ett prov i morgon!! Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte? Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor! Hur många gånger måste jag säga att jag inte bor i Norrköping utan lite längre norr... Fast du skulle hatat högstadiet i min stad... vi har bara 3 och den tredje är en privatskola. Och de andra två är bara fylld med idioter och äckliga personer... Så ni har inga linjer där man vill bi forskare, läkare eller något annat? Linjer? Det finns bara en väg att gå! Det är en skitdålig kommunal skola som försöker få oss att bli bönder! Även om de flesta inte vill det! Inte kul! Idioter... du kommer antagligen bli musiker x) 23 okt, 2017 19:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter Bli lönnmördare ofc! :Skrivet av Borttagen: Självklart ska jag bli musiker! Men vad ska du bli? Skrivet av GinnyHermionePotter :Skrivet av Borttagen: I min by har vi mellanstadiet och högstadiet på samma skola! Och det finns bara en skola att välja på!Skrivet av GinnyHermionePotter :Skrivet av Borttagen: Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!Skrivet av GinnyHermionePotter :Skrivet av Borttagen: Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan! Skrivet av GinnyHermionePotter Ryssland... :Skrivet av Mrs.Potterhead: Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️ Så taggad till ett prov i morgon!! Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte? Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor! Hur många gånger måste jag säga att jag inte bor i Norrköping utan lite längre norr... Fast du skulle hatat högstadiet i min stad... vi har bara 3 och den tredje är en privatskola. Och de andra två är bara fylld med idioter och äckliga personer... Så ni har inga linjer där man vill bi forskare, läkare eller något annat? Linjer? Det finns bara en väg att gå! Det är en skitdålig kommunal skola som försöker få oss att bli bönder! Även om de flesta inte vill det! Inte kul! Idioter... du kommer antagligen bli musiker x) 23 okt, 2017 20:05 |
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja... Det kan du väl bli!Skrivet av GinnyHermionePotter Bli lönnmördare ofc! :Skrivet av Borttagen: Självklart ska jag bli musiker! Men vad ska du bli? Skrivet av GinnyHermionePotter :Skrivet av Borttagen: I min by har vi mellanstadiet och högstadiet på samma skola! Och det finns bara en skola att välja på!Skrivet av GinnyHermionePotter :Skrivet av Borttagen: Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!Skrivet av GinnyHermionePotter :Skrivet av Borttagen: Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan! Skrivet av GinnyHermionePotter Ryssland... :Skrivet av Mrs.Potterhead: Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️ Så taggad till ett prov i morgon!! Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte? Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor! Hur många gånger måste jag säga att jag inte bor i Norrköping utan lite längre norr... Fast du skulle hatat högstadiet i min stad... vi har bara 3 och den tredje är en privatskola. Och de andra två är bara fylld med idioter och äckliga personer... Så ni har inga linjer där man vill bi forskare, läkare eller något annat? Linjer? Det finns bara en väg att gå! Det är en skitdålig kommunal skola som försöker få oss att bli bönder! Även om de flesta inte vill det! Inte kul! Idioter... du kommer antagligen bli musiker x) 23 okt, 2017 20:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter Ska först ta lönnmördarlinejn xD :Skrivet av Borttagen: Ja... Det kan du väl bli! Skrivet av GinnyHermionePotter Bli lönnmördare ofc! :Skrivet av Borttagen: Självklart ska jag bli musiker! Men vad ska du bli? Skrivet av GinnyHermionePotter :Skrivet av Borttagen: I min by har vi mellanstadiet och högstadiet på samma skola! Och det finns bara en skola att välja på!Skrivet av GinnyHermionePotter :Skrivet av Borttagen: Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!Skrivet av GinnyHermionePotter :Skrivet av Borttagen: Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan! Skrivet av GinnyHermionePotter Ryssland... :Skrivet av Mrs.Potterhead: Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️ Så taggad till ett prov i morgon!! Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte? Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor! Hur många gånger måste jag säga att jag inte bor i Norrköping utan lite längre norr... Fast du skulle hatat högstadiet i min stad... vi har bara 3 och den tredje är en privatskola. Och de andra två är bara fylld med idioter och äckliga personer... Så ni har inga linjer där man vill bi forskare, läkare eller något annat? Linjer? Det finns bara en väg att gå! Det är en skitdålig kommunal skola som försöker få oss att bli bönder! Även om de flesta inte vill det! Inte kul! Idioter... du kommer antagligen bli musiker x) 23 okt, 2017 20:20 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter :Skrivet av Borttagen: Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!Skrivet av GinnyHermionePotter :Skrivet av Borttagen: Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan! Skrivet av GinnyHermionePotter Ryssland... :Skrivet av Mrs.Potterhead: Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️ Så taggad till ett prov i morgon!! Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte? Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor! Önska dig inte det! Det är tråkigt att bli bonne eller bonde (vad man nu kallar), men din skola låter mer lugnare ![]() And I'm very sorry... for being awesome
23 okt, 2017 20:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: Och mindre full med idioter! Skrivet av GinnyHermionePotter :Skrivet av Borttagen: Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!Skrivet av GinnyHermionePotter :Skrivet av Borttagen: Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan! Skrivet av GinnyHermionePotter Ryssland... :Skrivet av Mrs.Potterhead: Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️ Så taggad till ett prov i morgon!! Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte? Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor! Önska dig inte det! Det är tråkigt att bli bonne eller bonde (vad man nu kallar), men din skola låter mer lugnare 23 okt, 2017 20:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen