Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

TartyAwesome Club

Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club

1 2 3 ... 139 140 141 ... 280 281 282
Användare Inlägg
GinnyHermionePotter *
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Mrs.Potterhead:
Så taggad till ett prov i morgon!!
Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️
Ryssland...
Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan!

Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte?
Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!
Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

23 okt, 2017 19:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Mrs.Potterhead:
Så taggad till ett prov i morgon!!
Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️
Ryssland...
Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan!

Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte?
Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!
Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor!

Hur många gånger måste jag säga att jag inte bor i Norrköping utan lite längre norr...
Fast du skulle hatat högstadiet i min stad... vi har bara 3 och den tredje är en privatskola. Och de andra två är bara fylld med idioter och äckliga personer...

Så ni har inga linjer där man vill bi forskare, läkare eller något annat?

23 okt, 2017 19:39

GinnyHermionePotter *
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Mrs.Potterhead:
Så taggad till ett prov i morgon!!
Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️
Ryssland...
Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan!

Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte?
Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!
Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor!

Hur många gånger måste jag säga att jag inte bor i Norrköping utan lite längre norr...
Fast du skulle hatat högstadiet i min stad... vi har bara 3 och den tredje är en privatskola. Och de andra två är bara fylld med idioter och äckliga personer...

Så ni har inga linjer där man vill bi forskare, läkare eller något annat?
I min by har vi mellanstadiet och högstadiet på samma skola! Och det finns bara en skola att välja på!
Linjer? Det finns bara en väg att gå! Det är en skitdålig kommunal skola som försöker få oss att bli bönder! Även om de flesta inte vill det!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

23 okt, 2017 19:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Mrs.Potterhead:
Så taggad till ett prov i morgon!!
Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️
Ryssland...
Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan!

Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte?
Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!
Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor!

Hur många gånger måste jag säga att jag inte bor i Norrköping utan lite längre norr...
Fast du skulle hatat högstadiet i min stad... vi har bara 3 och den tredje är en privatskola. Och de andra två är bara fylld med idioter och äckliga personer...

Så ni har inga linjer där man vill bi forskare, läkare eller något annat?
I min by har vi mellanstadiet och högstadiet på samma skola! Och det finns bara en skola att välja på!
Linjer? Det finns bara en väg att gå! Det är en skitdålig kommunal skola som försöker få oss att bli bönder! Även om de flesta inte vill det!

Inte kul!
Idioter... du kommer antagligen bli musiker x)

23 okt, 2017 19:53

GinnyHermionePotter *
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Mrs.Potterhead:
Så taggad till ett prov i morgon!!
Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️
Ryssland...
Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan!

Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte?
Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!
Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor!

Hur många gånger måste jag säga att jag inte bor i Norrköping utan lite längre norr...
Fast du skulle hatat högstadiet i min stad... vi har bara 3 och den tredje är en privatskola. Och de andra två är bara fylld med idioter och äckliga personer...

Så ni har inga linjer där man vill bi forskare, läkare eller något annat?
I min by har vi mellanstadiet och högstadiet på samma skola! Och det finns bara en skola att välja på!
Linjer? Det finns bara en väg att gå! Det är en skitdålig kommunal skola som försöker få oss att bli bönder! Även om de flesta inte vill det!

Inte kul!
Idioter... du kommer antagligen bli musiker x)
Självklart ska jag bli musiker! Men vad ska du bli?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

23 okt, 2017 19:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Mrs.Potterhead:
Så taggad till ett prov i morgon!!
Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️
Ryssland...
Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan!

Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte?
Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!
Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor!

Hur många gånger måste jag säga att jag inte bor i Norrköping utan lite längre norr...
Fast du skulle hatat högstadiet i min stad... vi har bara 3 och den tredje är en privatskola. Och de andra två är bara fylld med idioter och äckliga personer...

Så ni har inga linjer där man vill bi forskare, läkare eller något annat?
I min by har vi mellanstadiet och högstadiet på samma skola! Och det finns bara en skola att välja på!
Linjer? Det finns bara en väg att gå! Det är en skitdålig kommunal skola som försöker få oss att bli bönder! Även om de flesta inte vill det!

Inte kul!
Idioter... du kommer antagligen bli musiker x)
Självklart ska jag bli musiker! Men vad ska du bli?
Bli lönnmördare ofc!

23 okt, 2017 20:05

GinnyHermionePotter *
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Mrs.Potterhead:
Så taggad till ett prov i morgon!!
Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️
Ryssland...
Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan!

Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte?
Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!
Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor!

Hur många gånger måste jag säga att jag inte bor i Norrköping utan lite längre norr...
Fast du skulle hatat högstadiet i min stad... vi har bara 3 och den tredje är en privatskola. Och de andra två är bara fylld med idioter och äckliga personer...

Så ni har inga linjer där man vill bi forskare, läkare eller något annat?
I min by har vi mellanstadiet och högstadiet på samma skola! Och det finns bara en skola att välja på!
Linjer? Det finns bara en väg att gå! Det är en skitdålig kommunal skola som försöker få oss att bli bönder! Även om de flesta inte vill det!

Inte kul!
Idioter... du kommer antagligen bli musiker x)
Självklart ska jag bli musiker! Men vad ska du bli?
Bli lönnmördare ofc!
Ja... Det kan du väl bli!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

23 okt, 2017 20:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Mrs.Potterhead:
Så taggad till ett prov i morgon!!
Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️
Ryssland...
Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan!

Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte?
Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!
Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor!

Hur många gånger måste jag säga att jag inte bor i Norrköping utan lite längre norr...
Fast du skulle hatat högstadiet i min stad... vi har bara 3 och den tredje är en privatskola. Och de andra två är bara fylld med idioter och äckliga personer...

Så ni har inga linjer där man vill bi forskare, läkare eller något annat?
I min by har vi mellanstadiet och högstadiet på samma skola! Och det finns bara en skola att välja på!
Linjer? Det finns bara en väg att gå! Det är en skitdålig kommunal skola som försöker få oss att bli bönder! Även om de flesta inte vill det!

Inte kul!
Idioter... du kommer antagligen bli musiker x)
Självklart ska jag bli musiker! Men vad ska du bli?
Bli lönnmördare ofc!
Ja... Det kan du väl bli!
Ska först ta lönnmördarlinejn xD

23 okt, 2017 20:20

Mrs.Potterhead
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Mrs.Potterhead:
Så taggad till ett prov i morgon!!
Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️
Ryssland...
Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan!

Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte?
Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!
Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor!

Önska dig inte det!
Det är tråkigt att bli bonne eller bonde (vad man nu kallar), men din skola låter mer lugnare

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FBk8gjHQKMz94Y%2Fgiphy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F9z56q9mfGvggo%2Fgiphy.gif And I'm very sorry... for being awesome

23 okt, 2017 20:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Mrs.Potterhead:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter *:
Skrivet av Mrs.Potterhead:
Så taggad till ett prov i morgon!!
Vad är det för ett prov! Lycka till!❤️
Ryssland...
Vi får inte lära oss om Ryssland i Lantisskolan!

Nu råkade jag nästan läsa "Latinskolan" igen xD Varför inte?
Önskar att det var en Latinskola! Jag vet inte varför. Vi får lära oss om hur vi ska bygga vår lantbruk i framtiden och vilken linje man måste välja för att bli bonne!
Önskar att jag gick på en Stadsboskola i typ Norrköping eller var du nu bor!

Önska dig inte det!
Det är tråkigt att bli bonne eller bonde (vad man nu kallar), men din skola låter mer lugnare
Och mindre full med idioter!

23 okt, 2017 20:58

1 2 3 ... 139 140 141 ... 280 281 282

Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club

Du får inte svara på den här tråden.