The Ministry of Magic
Forum > Off Topic > Klubbar > The Ministry of Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood:)
Elev |
hej jag skulle jätte jätte jätte gärna praktikera som auror. Tyvärr så bröt jag mot en regel 1 gång men det var inte så allvarligt. jag spammade bara.
22 jan, 2017 18:46 |
|
Georgetown
Elev |
Skrivet av LunaLovegood:): hej jag skulle jätte jätte jätte gärna praktikera som auror. Tyvärr så bröt jag mot en regel 1 gång men det var inte så allvarligt. jag spammade bara. Allyson The map never lies 22 jan, 2017 21:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood:): hej jag skulle jätte jätte jätte gärna praktikera som auror. Tyvärr så bröt jag mot en regel 1 gång men det var inte så allvarligt. jag spammade bara. Visdt 23 jan, 2017 07:28 |
|
Umi
Elev |
23 jan, 2017 12:48 |
|
Borttagen
|
hej jag skulle jätte jätte jätte gärna praktikera som auror.
skulle jag och LunaLovegood 23 jan, 2017 17:16 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av Borttagen: hej jag skulle jätte jätte jätte gärna praktikera som auror. skulle jag och LunaLovegood Tagga chefen för avdelningen
23 jan, 2017 17:17 |
|
Borttagen
|
okej
hej jag skulle jätte jätte jätte gärna praktikera som auror. skulle jag och LunaLovegood georgetown 23 jan, 2017 17:20 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av Borttagen: okej hej jag skulle jätte jätte jätte gärna praktikera som auror. skulle jag och LunaLovegood georgetown Chefen för avdelningen, alltså Allyson
23 jan, 2017 17:21 |
|
Borttagen
|
sorry men nu har ju du taggat henne
23 jan, 2017 17:28 |
|
PotterHead4evr
Elev |
23 jan, 2017 17:28 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen