the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
Sao kröp ihop i ett hörn Elionora la sig ner på granriset hon tänkte på något varmt för att hålla sig varm.
24 nov, 2015 07:50
|
|
Borttagen
|
Yukiko öppnade ögonen och såg lite mot Elionora. Hon blundade igen och försökte sova lite grann.
Regnet kom tillslut med en ganska hastig fart. Rin hade skappat ett regnskydd gjord av is.
24 nov, 2015 07:54
|
|
Borttagen
|
Isac log han blev smått blöt men tyckte att det inte gjorde så mycket. Han lutade sig mot den tjocka trästammen och njöt av ljudet av regn.
24 nov, 2015 12:46
|
|
Borttagen
|
Yukiko sov ganska så djupt då hon sov alltid utomhus när hon bodde hemma.
24 nov, 2015 12:48
|
|
Borttagen
|
Elionora somnade snart men Sai hade lite svårt att somna men somnade efter någon timme.
24 nov, 2015 12:51
|
|
Borttagen
|
Nästa morgon var allting blött. Yukiko vaknade upp och sträckte på sig själv och sina svansar. Hon gäspade även samtidigt.
24 nov, 2015 12:52
|
|
Borttagen
|
Isac hade varit vaken hela natten och hoppade ner från trädet han suckade och sträkte på sig.
24 nov, 2015 12:57
|
|
Borttagen
|
Rin hade också varit uppe hela natten. Hon såg mot Isac och Yukiko men hon sa inget.
24 nov, 2015 12:59
|
|
Borttagen
|
Elionora vaknade hon kände på sitt hår
" suck kommer ta en evighet att få till det här trasslet " sa Elionora.
24 nov, 2015 13:01
|
|
Borttagen
|
Yukiko blev normal.
"Finns en positiv grej med att vara en Kitsune då jag inte behöver oroa mig om mitt hår" sa Yukiko och log.
24 nov, 2015 13:04
|
Du får inte svara på den här tråden.