(Prs) evee och Elinthemagicwitch
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 16:59 |
|
Borttagen
|
"Ja det har jag.
Jag tog upp nyckeln ur jackfickan och låste upp dörren. 27 okt, 2013 17:08 |
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 17:17 |
|
Borttagen
|
Jag gick in i badrummet och fyllde badkaret med varmt vatten
"Jag har fyllt badkaret åt dig nu! ropade jag 27 okt, 2013 17:22 |
|
evee
Elev |
"Mmm, kommer snart." svarar jag medan jag sitter hukad och ser ut över golvet, jag ser den ingenstans.
![]() ![]()
27 okt, 2013 19:38 |
|
Borttagen
|
Jag tänker på ringen som ligger i mina byfickor. Ska jag ge henne den eller inte?
27 okt, 2013 19:53 |
|
evee
Elev |
"Jag hittar det inte" mumlar jag och går in i sovrummet, jag lägger mig ner på golvet och tittar under sängen. Inte där. Jag går ut i hallen igen.
![]() ![]()
27 okt, 2013 20:47 |
|
Borttagen
|
"Vattnet kallnar,ropar jag
Jag undrar vad hon håller på med. 28 okt, 2013 00:15 |
|
evee
Elev |
"Kommer" jag går ut till badrummet. "Har du sett ringen?" Jag tar av mig kläderna och kliver ner i badet.
![]() ![]()
28 okt, 2013 00:18 |
|
Borttagen
|
"Eh nej,ljuger jag
28 okt, 2013 00:22 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen