Prs Scorpius-Hyperion-Malfoy & Looney
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Scorpius-Hyperion-Malfoy & Looney
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nessie Black
Elev |
Lucy börjar sakta att gå.
Come to the dark side, we have Draco 19 jun, 2013 14:09 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
Dorian går brevid henne. "Hur är det hemma hos dig? stort hus?" frågar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jun, 2013 14:26 |
|
Nessie Black
Elev |
"Hyffsat stort. Tre våningar, med omkring fem rum eller nåt på varje våning" log hon svagt.
Come to the dark side, we have Draco 19 jun, 2013 14:27 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Wow..det är stort." säger han och går medans han försöker föreställa sig hennes hus.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jun, 2013 14:35 |
|
Nessie Black
Elev |
Lucy ler och ser på honom. "Det är som en herrgård ungefär"
Come to the dark side, we have Draco 19 jun, 2013 14:36 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Det låter stort." säger han lite roat.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jun, 2013 14:37 |
|
Nessie Black
Elev |
Lucy ler. "Det finns väldigt mycket lönndörrar. Du måste se det när du kommer dit"
Come to the dark side, we have Draco 19 jun, 2013 14:38 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Om jag får så, gärna." ler Dorian och kramar hennes hand.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jun, 2013 14:40 |
|
Nessie Black
Elev |
"Såklart" Lucy ler och flätar ihop deras fingrar.
Come to the dark side, we have Draco 19 jun, 2013 14:40 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Bra, det låter kul och..ja jag är tyst om att vara halvblod då."
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jun, 2013 14:41 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Scorpius-Hyperion-Malfoy & Looney
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen